Recensie Nikki/Nikki-Donna, Enschede (voorheen Heerenveen, Utrecht, Den Bosch, Borger) 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 20444

Stamgast
Forumpionier
918
05/07/21
1.481
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/borger/6854919-nikkidonna
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent bij deze dame geweest omdat ik gelokt werd door de lovende recensies op Kinky.
Waar deze recensies vandaan kwamen mag Joost weten, zelf initiatief nemen of nymfomane trekjes heb ik niet gezien.
Ze is wel een mooie meid van rond de 25-35 jaar oud.

Ik ben nog voor 220 euro geweest, ik heb eigenlijk mezelf aangenomen nooit meer boven de 200 te betalen voor een uur date, maar door de goeie recensies toch 20 euro bijgelegd. Ik zie nu dat ze zelfs 250 is.

Het contact was soepel en werd keurig naar locatie geleid, eenmaal binnen gezellig even een praatje, dat was voor de rest ook het enige initiatief wat ze nam. Er werd ongeïnteresseerd aan mijn leuter getrokken, totaal geen belangstelling.
Pijpen was ook erg benedenmaats en met de seks vroeg ze ook telkens wat ik wou doen.
Beffen kon ze wel waarderen en was ook het enige waar ze aanwijzingen bij gaf.

Voor 250 euro zou ik haar zeker niet weer bezoeken, voor 200 zelfs niet.
 
Het is alweer een jaar of 6 a 7 geleden dat ik Nikki bezocht heb. Ik heb wel goede herinneringen aan die date. Ze was toen lekker actief en we hebben goede seks gehad. Inderdaad mooi lichaam waar ik toen overheen mocht spuiten..
 
Ik heb dezelfde ervaring als Ernie, stond binnen 30 minuten op eigen initiatief weer buiten omdat er geen klik was. Voor mij geen herhaling, deed geen enkele moeite om het maar een beetje naar je zin te maken. Voor dergelijke tarieven verwacht je kwaliteit, maar dat biedt ze - ondanks haar leuke voorkomen - zeker niet.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben ook bij deze dame geweest maar dat was voor de corona pandemie. Ook vanwege de lovende recensies toen op hookers.
Opzich had ik een prima tijd en de prijs toen was er ook goed naar.
Was best een gezellige dame waarmee je goed kon lachen.
Pijpen was prima en ze nam zelf het initiatief voor een 2de ronde.
250 euro zou ik er nooit aan uitgeven, vooral omdat alle extra's geld kosten.
Voor 150 zou ik haar nog eens bezoeken.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bij dezen de recensie
 
Begrijp de heksenjacht niet zo goed. Ben er ook geweest en ze is gewoon het meisje van de foto's. Knap gezichtje, klein net een poppetje.
Deed leuk mee en deed zelf de voorstel voor een 2de ronde wat ik toch niet vaak tegenkom als ik een uur ergens ben.
Al de mensen die nu klagen zijn er waarschijnlijk niet eens geweest.
 
Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. Mijn ervaring was ook slapjes. Mooi gezicht en mooi lichaam, sommige fotos zijn wel bewerkt naar professionele fotos maar haar verschijning viel me zeker niet tegen. Maar de date was stroef, terwijl ik normaal makkelijk weg klets. Ze leek ongeïnteresseerd en ik voelde me afgewerkt terwijl ik juist een echte GFE zocht. Ik ben gewend hogere prijs hogere kwaliteit, maar dat vond ik bij deze dame niet. Geen herhalingsgevaar voor mij. Ik ga weer terug naar de €200 per uur dames.
 
Beste Ernie,

Ik weet niet wat je aversie tegen deze dame is, maar het lijkt mij meer een persoonlijke kwestie dan een zo maar slechte ervaring. Van waar die frustratie. En ja ik ben degene van bovenstaande recensies op kinky.nl. En de vaste bezoekers van voorheen hookers.nl, kinky forum, ijsberenforum (naam: paaj) en dit forum weten dat ik geen fake account ben. Waarom dan ene Sander exact hetzelfde schrijft als mij, dat is mij ook een raadsel. Vreemd dat kinky dat ook gewoon plaatst. Maar mijn ervaring met deze dame is prima. Het is wat mij betreft een high class dame, en als je haar met respect behandeld en op de juiste plekjes weet te raken dan heb je een fantastische middag. Maar dat ligt puur aan jezelf. En ja 220 euro is veel geld, maar dan heb je ook wat.
 
Hoi, deze dame 1 jaar geleden bezocht op een recreatiepark in Gelderland, contact ging gemakkelijk via Whatsapp. Aangekomen ontvangen door een dame zoals op de foto's ...prijs was toen nog niet zo hoog als nu,. Dame heeft een prachtig lichaam , waarbij ze mij rijdend op mij heerlijk klaar reed...vind het nu geen 250 euro waard....
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/borger/6854919-nikkidonna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heb deze dame afgelopen week bezocht in Enschede. Een afspraak maken ging vrij vlot en voor een half uur (150 EUR) gekozen, gezien de wisselvallige reacties over deze dame. Haar tarieven zijn nu verhoogd naar 300 EUR voor 1 uur...

Samengevat, ik vond de date ansicht wel voldoende, dame doet haar best (in ieder geval bij) om naar je zin te maken. Nikki zit er leuk uit en is duidelijk ervaren en weet wat ze doet. Pmc was oke verder niet bijzonder, seks in verschillende standjes was stukken beter, haar poes voelde lekker aan. Echter, gezien haar beperkte services tov gevraagde prijs zal het voor mij bij een eenmalige bezoek blijven.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een fantastische date gehad met Nikki. Al eens vaker op bezoek geweest. Niet vaak iemand zo nat gekregen na een grote befbeurt. Handdoekje eronder is echt wel nodig. Ze kwam vervolgens gillend klaar. Daarna heerlijk tot aan de huig laten pijpen en vervolgens in cowgirl af laten maken. Heerlijk!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Ik heb onlangs ook een date met Nikki gehad. Relaxt meisje dat er heel goed uitziet en waar je ook nog gewoon Nederlands mee kan praten.
Ik vond de locatie wat minder, de date was prima.
Lekker elkaar opgegeild en uiteindelijk heeft ze me het bovenop mij afgehandeld.
Ik heb het wel naar mijn zin gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan