Recensie Nikki (Dui/Roe) Duisburg, Vulkanstraße, Eros 26 k208 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

muis

Meubelstuk
Forumpionier
1.252
01/07/21
2.135
33
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Was haar bij mijn eerste rondje al opgevallen, ze lag op bed naar haar telefoon te kijken en had weinig interesse in de passerende heren. Wel een mooi aantrekkelijk gezicht dacht ik nog want veel meer zag ik niet, ze had best nog wat kleding aan.

Na mijn sessie in Haus 17-19 ben ik na het nuttigen van wat eten en drinken klaar voor de volgende ronde, en besluit nog een keer 2 euro er tegenaan te gooien om bij Eros 26 binnen te komen (overigens enige laufhaus waar ik moest betalen bij de ingang) Ik zie best een aantal hele lekkere dames staan, en passeer de kamer van Nikki die inmiddels in lingerie rondloopt, wat haar goed staat. Even kennis maken, is half Duits/Roemeens en 22 jaar en werkt sinds kort in Duisburg ze vroeg 50 euro voor 20 min. Nou vooruit maar ;-)

Moest zelf even handen en de jongeheer wassen, pijpen was redelijk, in missionaris voelde ik niet veel dus maar overgestapt naar doggy, dat voelde beter aan, ze kijkt terug via de spiegel en kreunt lekker mee.
Herhalingsgevaar, misschien wel misschien niet
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan