HornyBoy1997
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/nikky/
- Totale kosten (in euro)
- 130
Gisteren naar het Landhuisje gereden en zag op de site dat Maria er was, helaas was ze al bezet. In de line up kwamen een paar dames en Nikky sprong er wel echt uit. Een heerlijke spontane dame met een grote boezem. Gekozen voor Nikky, we kwamen op de kamer en de extra's besproken. 20 euro voor tongzoenen, dat deed ze heerlijk
.
Eerst even samen gedoucht en daarna op bed beland waar ze me een heerlijke blowjob gaf. Toen heerlijk geneukt en merkte dat ik bijna ging komen, vroeg of ik over haar borsten mocht spuiten en dat was helemaal prima. Vond ze zelfs lekker zei ze hehe. En bij haar kun je niet missen, wat een heerlijke grote tieten heeft ze
.
De 45 minuten waren snel voorbij en ging met een lege zak weer naar huis. Een leuke ervaring en zeker nog eens waard om terug te gaan naar haar.
Na afloop vroeg ik aan Nikky of ik Maria even kon zien en dat was mogelijk. Helaas was mijn geilheid weg op dat moment anders was ik nog voor Maria gegaan. Ze zag er heel goed uit.

Eerst even samen gedoucht en daarna op bed beland waar ze me een heerlijke blowjob gaf. Toen heerlijk geneukt en merkte dat ik bijna ging komen, vroeg of ik over haar borsten mocht spuiten en dat was helemaal prima. Vond ze zelfs lekker zei ze hehe. En bij haar kun je niet missen, wat een heerlijke grote tieten heeft ze

De 45 minuten waren snel voorbij en ging met een lege zak weer naar huis. Een leuke ervaring en zeker nog eens waard om terug te gaan naar haar.
Na afloop vroeg ik aan Nikky of ik Maria even kon zien en dat was mogelijk. Helaas was mijn geilheid weg op dat moment anders was ik nog voor Maria gegaan. Ze zag er heel goed uit.