Recensie Maya/Mia/Nikol, Utrecht (voorheen Rotterdam, Amsterdam) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
After having visited her thrice, I would probably consider the 17th April visit my last visit to Mia. Her services remains the same except TZ with which she still is reserved a little bit. That's ok and a lot of girls are. But she does TZ you nicely after you take the initiative though. I have not given a full 5 star because of that one reason.

Overall, really good services and a really nice lady. I throughly enjoyed my 3 visits.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9170442-mia
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben er twee keer geweest en ze gaf me het gevoel dat ze erg haar best deed. Ze kan goed Engels, dus er valt best wat te kletsen met haar. Pijpen kan ze als de beste en ze maakt goed gebruik van haar tongpiercing.

Tijdens mijn tweede bezoek Kon ik maar niet klaarkomen en ik moest hààr erop wijzen dat ik bijna geen tijd meer had (plus dat ik ook weg moest). Ze was bang dat ze het niet goed genoeg deed, maar ik wist zeker dat het aan mij lag (stress etc.), dus probeerde ik har gerust te stellen dat ik erg tevreden was (is ook de waarheid). Ze heeft mooie tattoes en ze heeft een Lekker lichaampje. Ik kan niet wachten om haar weer te bezoeken, zodat ik haar mond weer eens kan volspuiten terwijl ik met haar tepels speel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9170442-maya#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik weet niet hoe ik deze dame over het hoofd heb gezien. Woont lekker dichtbij. Ik heb toch wel een zwak plekje voor dames met tattoos. Ze heeft een lekker lichaam en ziet er extra geil uit met tattoos. Ze is een vriendelijk en leuke meid. Ze deed goed haar best om je een leuke tijd te geven. We hebben onze tijd genomen, eerst wat zoenen. Pijpen kan ze erg goed, soms gaat ze wat dieper. Vond het erg fijn. Daarna standje 69 en diverse standjes geneukt. Ik heb eigenlijk laatste paar dagen wel gemastrubeerd maar ik heb het niet lang bij haar volgehouden. Ik ben gemiddeld geschapen maar niet super groot. Ze is vrij strak zowel in missionary en cowgirl. Omdat ze zo strak is, is ze vrij stimulerend.

Groot herhalingsgevaar voor mij. Helaas gaat ze spoedig op vakantie dus maar 1-2 maanden afwachten totdat ze weer terug is in Nederland.
 
Ze heeft een aantal piercings maar zeker geen tongpiercing en heeft ze ook nooit gehad.....misschien verwar je met een andere dvp-tje
Door jou begin ik te twijfelen. Misschien verwarde ik een andere sensatie met een tongpiercing. Ik kan me niet herinneren dat ik het heb gezien, maar ik weet zeker dat ik het niet over een andere DVP heb. Je klinkt wel heel zeker over je zaak dat ze nooit een tongpiercing heeft gehad, dus je zal wel gelijk hebben, my bad 🤷‍♂️
 
Has anybody been to her recently? Any recent experiences to share? She still seems to be in Rotterdam. Left her a message but no response still although she seems to be online on kinky. Also, were her boobs fake or natural? I forgot 😞. Please feel free to respond in Dutch.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Totale kosten (in euro)
500+
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Her services are still very good. She indulged in some excellent French kissing and allowed me to fuck her hard in missionary style. I stayed with her slightly longer than usual and took the time to have a good chat apart from just sex. Overall it was a nice date. She has changed her hair colour to blonde now from the previous dark brown colour.
 
Terug
Bovenaan Onderaan