Recensie Nina, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
853
23/09/21
458
56
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5552024-nina#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nina ontvangt in een drukke plek in Amsterdam-Sloten waar soms op zaterdag parkeren een probleem kan zijn.
Evengoed een afspraak gemaakt om haar te bezoeken uit verveling dat ik toch niks te doen had en het liefst afspreken met een niet al te jong ding.
Foto`s gaven al aan dat ik dacht dat ze toch iets ouder is dan de 31 dat ze opgaf. In het echt zou ze toch iets ouder zijn, ik schat tussen 35-40.
Je word naar een plek gedirigeerd waar ze ja kan zien en dan kan je naar de deur lopen van het flat waar ze ontvangt.
Oude onverzorgde flat waar hier en daar van alles afbrokkelt, maar goed je hoopt dat het binnen wel schoon is.
Na het binnentreden van de appartement wachtte een keer verzorgde dame mij op die mij naar de slaapkamer bracht. Een klein dame ik denk kleiner dan 1.65 en een mooier lichaam dan de foto`s doen vermoeden.
Ik heb voor een half uur gekozen (meestal dames vragen voordat je komt hoe lang je wil blijven maar bij Nina mag je ter plekke dat aangeven wat ik overigens wel een pluspunt vindt). Na het klaarkomen kon ik als er tijd over was nog een massage krijgen.

Op bed was het wat gefriemel en kleine kusjes waarbij tongzoenen niet ter sprake kwam.
Langzamerhand werd kleine Ronny wat groter waarbij je jammer genoeg een condoom tevoorschijn haalde om vervolgens met c. te pijpen.
Pijpen stelde niet veel voor, deze beter zou het zijn dat de condoom niet er op zat.
Vingeren weerhield ze door telkens zich weg te draaien zodat je alleen er over kon aaien.
Ze werd redelijk nat daarvan maar helaas een vinder verder naar binnen kon niet.
Ze ging bovenop mij zitten zodat ze de regie zelf in handen kon houden waar bij aardig wat geluidjes maakte, of het fake was echt weet ik niet.
Als tweede positie heb ik haar doggy genomen en op het moment waarbij ik bijna klaar kwam vroeg ik haar mij klaar te masseren.
Wat babyolie over kleine Ronny en heerlijk klaar gekomen.
Massage na seks heb ik maar overgeslagen en dook een eettent in de buurt want ze zitten er genoeg in de buurt.
Herhaling zal er niet van komen, helaas maakt Nina niet waar waarmee ze adverteert en na afloop geen douchemogelijkheden maar een wasbak om je af te spoelen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan