WHEM Nina, amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sweet Latina uit Oosteuropa. Kan.....
Geeft bij ontvangst alleen vluggertje aan, opties wat tegenstrijdig maar een mooie dame.
Gezonde argwaan maar niet onmogelijk, succes, ik lees graag je verslag.

Geen pijpen als service maar wel klaarkomen in mond🤔 dat is hetzelfde als neuken zonder klaarkomen🙄 of gebruik je juist op dat moment haar mond voor🤣🤣🤣.

Maar inderdaad ze ziet wel lekker uit op de foto's

Dat woord is in de summiere app voering die ik had met haar, niet gebruikt.

"...1 hour it's 200 and including sex with condom and Bj with condom always a little extra it's Bj without condom..."

🙄

Overigens...
Ja, het zou er een hoop kunnen afschrikken, maar eveneens velen kunnen laten doldraaien op het andere forum en anderen maakt het niet uit.

Dat is me nogal een statement 🙄

Anyway, wellicht heeft ze naar je advies geluisterd. Bij mij kwamen er enkele woorden retour, maar het woord 'bare' kwam niet retour van deze jongedame.

Dat is toch helemaal geen statement joh @Omdatikhetlekkervind

Ik weet dat jij van mening bent dat je vervolgens zelf bepaalt of je daarvoor gaat of niet, maar ik vind het toch aanzienlijk onveiliger om mét condoom sex te hebben met een dame die het ook bare met anderen doet, dan om mét condoom sex te hebben met een dame die het met alle anderen ook alleen mét condoom doet.

En zodra bekend wordt dat een enigszins aantrekkelijke dame het zonder doet loopt het hele nzc-forum er leeg op, dus weet je dat ze binnen no time een wandelende broeikas van ziekte-kiemen is.
Vervolgens denken mannen die het wel graag met doen: Laat dit maar aan mij voorbij gaan en voor je het weet ben je Femke.

Vervolgens kun je dan gaan zeggen dat je het nu wel met doet, maar vaste klanten die het zonder deden zeggen dan: alleen bij mij en zodra je daar op in gaat gaan die daar weer over pochen: Nou bij mij wel nog hoor etc.

Je moet het gewoon niet doen als dvp. En anders loop je heeeel veeeeel potentiele klandizie mis.

Zo vanzelfsprekend als geen dick-pics sturen... ;)

Dat is toch helemaal geen statement joh @Omdatikhetlekkervind

Ik weet dat jij van mening bent dat je vervolgens zelf bepaalt of je daarvoor gaat of niet, maar ik vind het toch aanzienlijk onveiliger om mét condoom sex te hebben met een dame die het ook bare met anderen doet, dan om mét condoom sex te hebben met een dame die het met alle anderen ook alleen mét condoom doet.

En zodra bekend wordt dat een enigszins aantrekkelijke dame het zonder doet loopt het hele nzc-forum er leeg op, dus weet je dat ze binnen no time een wandelende broeikas van ziekte-kiemen is.
Vervolgens denken mannen die het wel graag met doen: Laat dit maar aan mij voorbij gaan en voor je het weet ben je Femke.

Vervolgens kun je dan gaan zeggen dat je het nu wel met doet, maar vaste klanten die het zonder deden zeggen dan: alleen bij mij en zodra je daar op in gaat gaan die daar weer over pochen: Nou bij mij wel nog hoor etc.

Je moet het gewoon niet doen als dvp. En anders loop je heeeel veeeeel potentiele klandizie mis.

Zo vanzelfsprekend als geen dick-pics sturen... ;)
Grotendeels met je eens @knightrider en ik respecteer je mening zoals je weet 😉

Vind alleen niet dat je kunt zeggen, dat de mensen die op dames afkomen welke bare aanbieden, "fout" zijn.

That's all 🤷🏻

Ik heb even gevraagd hoe het zit:

"...for good extra money, usually don't do it."
Haha....ok, dus ze doet het dus ....wel.

Mits het geld goed is.

Dat is een beetje alsof je je kameraad iets belangrijks toevertrouwd en je vraagt of hij het echt niet gaat doorvertellen....

Only for good extra money I will.....

Dit zegt me nog niks, maar dank voor het onderzoek @Deckx 😉

Grotendeels met je eens @knightrider en ik respecteer je mening zoals je weet 😉

Vind alleen niet dat je kunt zeggen, dat de mensen die op dames afkomen welke bare aanbieden, "fout" zijn.

That's all 🤷🏻
Prima hoor! 😉

Ik zeg niet direct dat iemand die toch naar een dame gaat die af en toe bare doet voor bijbetaling fout is, maar wel dat de mannen die nzc bevolken in mijn optiek de wat sjofelere types zijn, die bij een soa even balen maar zodra ze weer op de been zijn hem weer ergens anders bloot in prikken.

Dat is niet de clientèle die je moet willen hebben....

Maar goed, daar mogen we over van mening verschillen hoor.

Ik heb gewoon gemeld dat ik het gerucht had gelezen op een review forum en gevraagd of het klopt, toen kreeg ik dus dat antwoord. De goede prijs werd overigens ook gemeld.

Een ieder kan dan nu zijn afweging maken.

Ok, dus 100 = 200 en 200 = 400.

Nou ja, dan zal het merendeel van de foute (sorry, ik zeg het toch zo) types haar hopelijk bespaard blijven, hoewel ik die dames toch wel weer in staat zie om gaandeweg water bij de wijn te doen.

Laat de volgende maar eens vragen of 300 voor 1 uur incl dat kan....ben benieuwd.....

Ai, nu wordt het wel een beetje gênant.

Want dan onderhandel je van 400 naar 300 voor 1 uur incl. b, dan gaat zij het serieus overwegen.....en dan haak je toch af omdat wij puur onderzoek doen.

Niet dat zij er van wakker zal liggen, maar als ze akkoord gaat met 300 ipv 400 klopt de theorie maar zit je er eigenlijk een beetje aan vast, terwijl je er eigenlijk geen behoefte aan hebt.

Maar goed, als je zegt dat we bezig zijn met onderzoeks-journalistiek blocked ze je waarschijnlijk sowieso.

Is het eerlijk spelen ook een optie?

Zeggen dat hier minstens 8 mannen zijn die wel hadden gewild (ik iig) maar nu niet gaan omdat ze dat voor bijbetaling ook aanbiedt.

Benieuwd of ze dat kan doorgronden. Dat het bv 2 x 100 extra oplevert, maar dat ze 6 x 100 misloopt.
Nog los van evt risico's......

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan