Recensie Nina, Deventer, Bokkingshang 12 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deventerdude

Wandelaar
67
25/03/22
38
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Nina geweest was lekker en de mooiste die er was op het moment en de zak was vol en je wilt wat 😂😂
 
Hoi..Ik heb deze dame nooit in de Deventer straat gezien...wel advertenties van haar op Kinky...volgens mij inderdaad een massage dame die bij Body Sun werkte in Deventer.

:cool:Rolly
 
Nina maakt niet verwonderlijk onderdeel uit van rondreizende latina's door heel NL, nu weer in Zuid-Limburg. De foto's kloppen aardig, ietsje flinker maar zeer open vriendelijke houding en lief gezicht. Ik had er niet veel verwachtingen van maar vond het een leuke en actieve dame. Taal is helaas weer wel een probleem... weer maar afwachten of nog eens in de buurt opduikt ;)
 
Toch wel een heel eind uit de buurt van Deventer naar zuid Limburg maar wat is het aanbod toch slecht in Deventer ook pand no 12 was gesloten op 15 was er 1 dame aantal dames die er afgelopen tijd er werkte zijn nu elders werkzaam omdat ze in Deventer zeer lege klandizie was
 
Tja, de manier waarop sommigen met hun klanten omgaan zorgt er ook voor dat die niet terugkomen. Op de nachtspiegel gaan pissen waar de klant bij staat, maar dan wel nadat die al betaald heeft en dat soort fratsen.
Als pand 12 gesloten is, dan zal het snel gedaan zijn. O.a. Lissa zat daar en haar advertentie is verdwenen van Kinky.
 
Terug
Bovenaan Onderaan