Recensie Nina (Bul), Den Haag, Geleenstraat 74 k3 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcov12

Stamgast
696
07/08/21
1.025
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zoals vanochtend aangekondigd vandaag een wandeling gemaakt in het lekkere zonnetje. Er stonden een hoop dames zich te vervelen althans dat leek zo. Ik had zin in iets nieuws, ik vond Nina er altijd lekker uitzien. Mooie vrouwelijke rondingen, echt een aantrekkelijke kont, volle borsten, gebruind huid en een leuk gezicht.
Nina was verast mij voor haar raam te zien, meestal loop ik verder. Eenmaal in haar kamer zag ik dat ze best wat attributen in beschikking heeft, ook best een ruime kamer met een groot bed. Kijk daar houd ik van! In plaats van die krakende bedden en matrassen waar je doorheen zakt😂
Voor instaptarief gegaan en gereed gemaakt voor een geile wip.
Nina kwam heerlijk binnen handbereik op bed. Wat een lichaam! Wat een borsten!
Ik kreeg de gelegenheid om haar lekkere lichaam te verkennen. Intussen ging cd erom en ze begon grandioos te pijpen. Na een paar minuten nam ze bovenop plaats.
Zij heerlijk op en neer gaan waarbij ik lekker kon genieten van haar borsten. Nina beschikt over een lekkere billenpartij. Dan heb ik wel mijn trekken om te genieten van het uitzicht. In doggy lekker de finish gehaald. Besefte toen pas dat ze een zeer smakelijk en uitnodigend gleufje heeft. Iets voor de volgende keer ;)
 
Met die attributen kan ze ook zeer goed overweg. Een aanrader! De vorige keer was ze blond overigens.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net bij haar geweest. Ze hebt het erg druk. Doordat alle dames al weg zijn naar huis tussen 23:30 en 1:00 is het echte spits voor haar. Zij geeft aan non stop. Samen met haar buurvrouw Bridget rund ze de hele straat zowat. Er waren wat wandelaars die in de lijn moest wachten. Maar ik kreeg even voorrang van haar. Ze herkende me nog van afgelopen woensdag. Toen een trio samen met Bridget en haar.
Over een weekje gaat ze een week onderuit even pauze/kleine vakantie.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag Eindelijk Nina te pakken gekregen. Hoge verwachtingen gezien de recensies. Toch wel wat tegengevallen wat prestaties betreft. Dacht eerst dat ik bij een andere dame was. Ze zei afkomstig te zijn van slowakije. bij het naar buiten gaan vroeg ik haar naam. Na enkele ogenblikken aarzelen zei ze Nina :rolleyes:
geen herhalingsgevaar.
 
Dacht eerst dat ik bij een andere dame was. Ze zei afkomstig te zijn van slowakije. bij het naar buiten gaan vroeg ik haar naam. Na enkele ogenblikken aarzelen zei ze Nina :rolleyes:
geen herhalingsgevaar.
Blonde meid, bruine ogen, rechterarm een sleeve? Haar kamer is aan het einde van de gang aan de linkerkant? Kamer vol met attributen (dildos, zweepjes, andreaskruis)?

Waarom viel het tegen? Jammer om te horen. Als ze er zin in heeft heb je er een goede aan.
 
Laatst bewerkt:
Beschrijving klopt volledig. Was meer bandwerk dan GFE. Misschien geef ik haar nog een tweede kans, wel een lekker lichaam. Doet ze trouwens extra's ? heb het vergeten te vragen
 
Heeft ze het druk. Dan is meer lopendebandwerk. Anders voor extra mag je klaar komen op haar lichaam. Ze doet ook aan sm. Bij mij was een goeie klik. Dus benen gingen al lekker wijd uit zichzelf en kont lekker hoog en mag ik haar goed nemen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week weer bij deze seksgodin geweest. Ze was toevallig net terug uit Bulgarije. Wist ik natuurlijk al van Paulus. Ze heeft haar mooie blonde haren gestyled waardoor ze er nog knapper uitzag. Ze is nog steeds mooi gebruind en strak afgetraind. Halverwege de sessie deed ze haar corset uit. Ik riep spontaan "Wow!". Toch weer even vergeten hoe fantastisch haar voorgevel was. Lekkere kinky sessie gehad waarbij ze me eerst teasde en lange tijd in de ogen keek. Jammer dat ze geen intiem doet maar elkaar lang in de ogen kijken had ook wel iets.
 
Laatst bewerkt:
Vorige week woensdag weer eens bij Nina langs geweest. Gelukkig is ze weer terug en ze was beter dan ooit. Die blik in haar ogen geven je echt het gevoel alsof ze je graag wilt. Vervolgens heerlijk met elkaar gespeeld en uiteindelijk had ze 1 van haar favoriete speeltjes gepakt. 100% herhalings gevaar bij haar!
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Soft SM
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nina zie ik eigenlijk altijd zitten, ze werkt dan ook 7 dagen per week en maakt hele lange dagen. Achter het raam doet ze niet echt moeite om je naar binnen te lokken, toch de gok maar gewaagd!

Binnen was ze heel vriendelijk, vrolijk en kwam een glimlach te voren. Harde SM is iets voor mij, maar vastgebonden worden door zo'n heerlijke dame die je vervolgens gek maakt, yes heerlijk.

Indrukwekkend was het oogcontact wat ze maakt, vol zelfvertrouwen kijkt ze je heel lang en diep in je ogen verleidelijk aan, oef.......

Toen ze helemaal naakt was zag ik pas hoe knap ze eigenlijk wel niet is, ik snap niet dat ik hier niet eerder naar binnen gegaan bent, ze valt qua uiterlijk prima in het rijtje met Stella en Miruna. Ook qua spel en skills is ze vergelijkbaar, ze nam heerlijk de tijd om me op te geilen met haar lichaam, ze heeft me heel lang ge-edged waarna ik klaar kwam toen ze op mijn gezicht zat.

Van sex is het niet gekomen, dus ik wil graag nog een keer terug om dit met haar te ervaren! Dame gaf aan dat dit haar laatste jaar is en ze dan "met pensioen" gaat.
 
Twee weken gelden haar weer eens bezocht. Wat een topvrouw. Zo mooi, lief en professioneel. Ze deed een flinke strap-on om. Ik was bang dat hij net te groot was maar ze stelde mij gerust dat ze eerst met haar vingers mijn anus zou voorbespelen. Met wat glijmiddel vingerde ze mij heerlijk. Daarna drukte ze haar voorbinddildo tegen mijn sterretje. Onder het genot van poppers drukte ze hem heel langzaam en voorzichtig naar binnen. Totdat hij er helemaal in zat. Wat een genot. Na een tijdje geneukt te worden trok ze mij af. We hadden afgesproken dat ik over haar borsten klaar mocht komen waarna ik ze schoon zou likken. Na de eerste shot drukte ze snel haar borsten in mijn gezicht. Terwijl ik nog klaarkwam likte ik haar borsten heerlijk schoon. Ik had dit nog nooit eerder gedaan maar wat ongelooflijk geil om te doen. Weer een verslaving er bij...
 
Ze is er nog tot eind juli. Daarna drie maanden weg. November weer terug en daarna stopt ze voorgoed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan