Recensie Nina Dreamgirls Bergen op Zoom 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Edie

Wandelaar
53
29/07/23
21
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisdreamgirls.nl/nina/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eens in keer bij Dreamgirls gekeken in Bergen op Zoom en vantevoren al een afspraak met Nina gemaakt. Wat was dit een lekkere mooie dame, die vol passie ging tongzoenen , pijpen wel mc.
Heerlijk haar kutje mogen beffen en daarna heerlijk geneukt , girl on top. Echt een aanrader en die gaat mij zeker nog terug zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een heerlijke meid! Geile blik, volop tongen, al haar gaatjes beschikbaar en ook nog eens een gezellige babbel. Het mooiste is dat het overkomt dat ze er echt van geniet. Kan gespeeld zijn, maar dan is het echt heel goed gespeeld….Pareltje!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
1 uur afspraak met Nina gehad.

Geweldige ervaring, heb het gevoel dat dit meisje het met plezier doet en zoniet dan kan ze geweldig faken.

Heb haar gebeft en gevingerd, bij het laatste kwam ze squirtend klaar

Ben ook lekker gepijpt en ze heeft heerlijk op me gereden totdat ik het miet meer uithield.

Ga haar zeker vaker bezoeken
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een aantal weken terug heb ik een hele leuke afspraak gehad met Nina. Net voor openingstijd gebeld voor Nina was beschikbaar. Meteen een afspraak met haar gemaakt. Nina is een rustige lieve meid die je goed op je gemak stelt, maar weet waar je voor komt.

Na het bed opmaken gingen de kleding stukken uit en heeft ze me vol overgave getongzoend. Uitgebreid de tijd voor genomen en tijdens het zoenen op het bed beland. Ik heb met mijn mond haar lichaam verkend en haar van onder uitgebreid verwend.

Vervolgens deed ze me een condoom om en pijpte ze me fanatiek. Rustig, lange halen en diep kwamen allemaal voorbij. Om niet voortijdig klaar te komen heb ik haar gevraagd om te stoppen. Vervolgens heeft ze me vakkundig bereden.

Daarna heb ik haar op haar rug gelegd en heb ik haar stevig in d'r mond genomen.
Uiteindelijk haar nog goed genomen en heb ik in haar met condoom gespoten.

IK heb een heerlijke afspraak met haar gehad. Daarna hebben we ons nog even afgespoeld. Nina had het volgens mij niet heel druk wat de tijd was al verstreken, maar ze bleef me zoenen en m'n lul strelen. Helaas moest ik toch echt afscheid nemen vanwege een andere verplichting.

Zeker kom ik nog een keer terug bij Nina.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4151100-nina
Totale kosten (in euro)
330
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nina, Dreamgirls, Bergen op Zoom

Ik hield ervan om niet te vaak terug te gaan naar dezelfde dame, elke keer had ik de behoefte om op zoek te gaan naar iets nieuws. Een tijdje geleden viel mijn oog op Dream Girls in BoZ. Ik heb daar een aantal dames bezocht, de ervaringen waren redelijk tot goed. Alle bezoekjes waren hun geld waard, enkele waren erg goed. Tijdens een van mijn bezoekjes viel mijn oog op Nina, een stralend halfbloedje met een lieve uitstraling. Met haar heb ik mijn volgende afspraak gepland en sindsdien ben ik een beetje verslaafd.

Nina is een lekker ding, geen afgetrainde tiener maar een heerlijke vrouw met een normaal postuur en een lekkere kont. Bij binnenkomst begint ze meteen te strelen en zoenen, ze lijkt er zelf ook veel zin in te hebben. Tijdens de gehele date blijft ze vol passie en voelt precies aan wat je lekker vindt. Het is echt een GFE zoals je die zelden tegenkomt. Echt heel erg goed!
dan ga ik ze denk ik overslaan..
het is toch een beetje zwemmen met je kleren aan ..dat pmc..
Tegen betaling doet ze dit, en reken maar dat het die 50 tientjes waard is!
 
Laatst bewerkt:
Ik twijfel heel erg om naar RVP Made te gaan, Huize Sandra (beide al eens geweest) of naar BopZ Dreamgirls. Alleen het parkeren bij Dreamgirls en Sandra is waardeloos, kan alleen met bankpas en thuis gaat niemand iets aan waar ik geweest ben ;) Waar parkeren jullie bij Dreamgirls, waar je met geld of gratis kan parkeren en nogmaals gaat niet om geld maar om thuis.
 
bedankt... ik heb even gekeken op de Nobellaan maar dat is echt een achterbuurt, kom ik terug staat de auto op blokken hahahaha
Nog tips voor een slanke, mooie dame met lang haar ?
 
bedankt... ik heb even gekeken op de Nobellaan maar dat is echt een achterbuurt, kom ik terug staat de auto op blokken hahahaha
Nog tips voor een slanke, mooie dame met lang haar ?
Ik heb er nog nooit problemen gehad met parkeren. Als je iets verder in de straat kijkt, daar is een parkeerplaats naast een school. Anders achter het politiebureau, langs het spoor. Dat is ongeveer even ver lopen. Straatnaam is Emplacement
Er zijn een paar slanke dames, Janice en Paula, maar die heb ik nooit bezocht.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gisteren een bezoek gebracht aan nena bij dreamgirls. Leuk uurtje gehad met een zeer enthousiaste dame die er overduidelijk zeer veel plezier aan beleeft
 
Gisteren een bezoek gebracht aan nena bij dreamgirls. Leuk uurtje gehad met een zeer enthousiaste dame die er overduidelijk zeer veel plezier aan beleeft
Dit topic gaat over Nina, jij bent blijkbaar bij Nena geweest die daar ook ontvangt.
Na het lezen van de recensies was de keuze niet moeilijk toen bleek dat Nina beschikbaar was.
Nina heeft een leuke uitstraling, ze is klein en misschien ietsje voller dan normaal.
Tongzoenen doet ze intensief en de vrijpartij ging heel natuurlijk.
Een lekker half uurtje gehad.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan