Recensie Nina-Jane, Baekelandplein 17L, Eindhoven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Conrads

Stamgast
348
15/09/21
137
50
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/raamprostitutie/eindhoven/3802653-ninajane
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nederlandse dame, staat een mooi koppie op.

Lichamelijk tussen normaal en mollig.
Alleen BJ gekozen. Doet ze lekker en CiM was inbegrepen, gebruik van gemaakt.

Ik ben benieuwd naar haar andere services, ik zal zeker terug komen bij haar om er achter te komen. Ze doet oa ook aan erotisch massages, btb.
 
Nederlandse dame, staat een mooi koppie op.

Lichamelijk tussen normaal en mollig.
Alleen BJ gekozen. Doet ze lekker en CiM was inbegrepen, gebruik van gemaakt.

Ik ben benieuwd naar haar andere services, ik zal zeker terug komen bij haar om er achter te komen. Ze doet oa ook aan erotisch massages, btb.
In de recensie staat anaal bij sekswerker. Foutje? Hoop van niet want ik ben al tijden op zoek naar een dame die anaal bij haar doet. Suggesties zijn welkom
 
Ik zag het. Maar anaal bij haar, pijpen zonder condoom en cim voor het luttele bedrag van 70 euro lijkt me te mooi om waar te zijn. En dat is het dan meestal ook 😀
In haar advertentie staat dat pzc en cim inbegrepen zijn in de prijs. Dus waarschijnlijk heeft hij 20,- extra gegeven voor anaal. Er staat wel dat hij alleen voor een bj is gegaan dus er is maar een iemand die het met zekerheid kan zeggen natuurlijk.
 
In haar advertentie staat dat pzc en cim inbegrepen zijn in de prijs. Dus waarschijnlijk heeft hij 20,- extra gegeven voor anaal. Er staat wel dat hij alleen voor een bj is gegaan dus er is maar een iemand die het met zekerheid kan zeggen natuurlijk.
Helemaal eens. Dus J C Deposito laat ons niet langer in onzekerheid zitten 👍
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Ik heb deze dame onlangs ook bezocht nav de positieve recensies op dit blog.
Ze had helaas al een afspraak staan, waardoor ze maar ongeveer 15 minuutjes met mij naar boven kon.
Ze ziet er overigens nog prima uit met wel diverse tattoos, tekenen van een zwangerschap en de eerste veroudering verschijnselen.
Verder is ze aardig en doet ze wat ze beloofd.
Pzc kan voor €20 extra (cim kost nog eens €20 extra).
Prima blow job, waarbij ze ook aandacht besteed aan je klokkenspel.
Ze voelt nog redelijk strak aan en doet goed mee bij de standjes.
Uiteindelijk doggy mijn zaad in het zakje geloosd.
Ik ga zeker nog terug om de andere mogelijkheden met haar uit te proberen.
 
Zie:

Alle dagen van de week, mits haar advertentie actueel is.
Ik neem aan dat ze af en toe ook een dagje vrij neemt ;-) ;)
Ja ik had het gezien maar dat is wel heel veel leek mij... maar miss ga ik straks ff kijken
 
Volgens haart advertentie op Kinky zit ze nu in Leeuwarden!!!!
Ik vraag me af of ze nog terug komt.
Of is zij een onderdeel van het "reizende circus"?

Ik vond haar 1e advertentie wel heel "lokkend" met veel service inclusief (zie de discussie hierboven).
Mijn ervaring leerde dat dat alleen geldt als je een vol uur boekte.
Daarna heeft ze haar advertentie snel aan gepast met nieuwe foto's (zeker wel mooie, maar wel wonderlijk dat ze haar gezicht daarop gewoon showt) en een uitgebreid verhaal over haar (inclusief) diensten.
Blijkbaar werd ze "overlopen" met verzoeken o.a. vanwege "bare" sex, enz, ....
 
Vroeger stond ze bekend als vanity. Tilburg, Oss, Nijmegen en Eindhoven heeft ze tussen gehopt.

Mooie meid, lekker geil…. Maar wel een beetje raar…. Ik zou haar wel weer doen als ik geen bloedhekel aan de ramen had…

 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/raamprostitutie/leeuwarden/3802653-ninajane
Onlangs deze dame bezocht. De prijs + 50 en je hebt een feestje. Ook anaal geen probleem.
Opzich niet de knapste, maar tis goed te doen. Goed voor herhaling? Denk het niet. Niet helemaal mijn type dame.
 
Ik zag vandaag per toeval haar advertentie, ze heeft mijn interesse gewekt. Ze ontvangt nu in Oss, maar lees dat ze in Leeuwarden ontvangt bij Love & Joy.
Wie heeft er onlangs ervaring met haar.
 
Ik ben er laatst geweest, zat in Wijchen. Begon prima, leuke meid. Had wel wat fysiek ongemak, geen probleem..wel probleem: Ik had voor uur betaald en na half uur herinnerde zezich dat ze nog een date had. Toneelspel en ze geeft geen geld terug, wel date later zonder enige garantie.
Heb buiten in auto gewacht of de volgende idd zou verschijnen wat het geval bleek.
Kreeg later dr pooier uut osssss op app/ sms... Geen slimmerik, snel aggressief en wat ik al vermoedde bleek juist. Hij verpest ws vaker dates, en ik denk niet dat hij een toevoeging voor haarzelf is.
Ik was behoorlijhk pissig wat al gauw omsloeg naar "feeling sorry for her", weet ff geen betere nederlandse uitdrukking.
Heb nog getwijfeld om de arm der wet te verwittigen, maar dit niet gedaan omdat het haar waarschijnlijk niet zou helpen. Ze loopt al bij de reclassering als ik haar mag geloven...
 
.
Kreeg later dr pooier uut osssss op app/ sms... Geen slimmerik, snel aggressief en wat ik al vermoedde bleek juist. Hij verpest ws vaker dates, en ik denk niet dat hij een toevoeging voor haarzelf is.
Klaar ben je met zulke figuren en aangezien vrouwen fysiek vaak zwakker zijn dan mannen, komt ze waarschijnlijk niet zomaar van 'm af, als ze dat zou willen.
Een blijf van mijn lijf-huis zou een oplossing voor haar kunnen zijn, maar je weet niet wat hij gebruikt om haar onder druk te zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan