Recensie Nina, Tongeren 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Saulgoodman

Newbie
14
26/04/22
8
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ninaxxx.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag op bezoek geweest bij nina in Tongeren. Ze ontvangt in haar garagebox.
Na betaling hevig beginnen tongzoenen en vraagt ze of je de poort open of toe wilt. Open gelaten dus :). Hierna begon ze me te pijpen wat ze heerlijk deed en ik vingerde haar en ze werd kletsnat.
Toen we gingen neuken vroeg ze met of zonder condoom en ik liet haar de keuze en zij koos zonder.
Even op de zetel plaats genomen en in haar klaargekomen.
Al bij al top date alleen voor iets te ver voor mij
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ninaxxx.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond ook maar eens langsgegaan. Met auto parkeergarage ingereden.
Is wel steil. Dus als je auto wat laag is zou ik het niet doen.
Auto in een box gezet. En naar haar box gelopen.
Eerst lekker zoenen en tongen naast auto. Jurkje omhoog en haar lekker gevingerd tijdens tongen.
Daarna op bank achter auto gaan zitten met poort open. Eerst heerlijk laten pijpen.
Waarna ze heerlijk op mij kwam zitten. Gingen zo te keer dat auto naar voren begon te rollen.
Haar lekker volgespoten en nog effe lekker door gegaan.
Al met al leuke geile ervaring.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nina-1882
Totale kosten (in euro)
50
Vorige week met een broek vol goesting naar Tongeren gereden voor een afspraak met Nina. Ontvangt in een ondergrondse garagebox thv het station. Afspraak gemaakt via sms, direct antwoord en 30min later kon ik al langskomen. Ze opende de poort en stond me op te wachten in een kort zwart kleedje, begon onmiddellijk voluit te tongzoenen en voelde al aan de poort of ik er klaar voor was😁.
Naar haar garagebox gewandeld, die ze gewoon open moet staan, en daar ging ze al op haar knieën om me lekker nat te pijpen.. toen. Ik het voelde borrelen haar terug omhoog laten komen en haar kleedje omhoog getrokken zodat ik lekker aan die joekels kon, heerlijke tepels om aan te zuigen heeft er..terwijl ik haar tepels bespeelde vingerde ik haar en wreef over haar klitje tot ze spuitend klaar kwam, en nog eens en nog eens 😋…ze was zo geil dat ze vanzelf terug op haar hurken ging en me lekker aftrok en zuiger tot ik alles in haar mondje deponeerde… mij ziet er zeker terug! Bedankt lekkere lieve Nina!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ninaxxx.html
Totale kosten (in euro)
100
Tijdje geleden met Nina geweest. Ze ontvang inderdaad kort bij het station van Tongeren.
Na was op en af te smssen aangekomen.Dadelijk de betaling afgewerkt. En toen konden de beginnen. Ik had de indruk dat ze zelf ook een beetje geil stond. Ze kust zeer lekker. Het ging voor een keer niet door in een bed maar ik haar zetel en dat vond ik wel lekker. Ze wordt zeer snel heel nat, wat mij nog geiler maakte. Na het pijpen, condoom aan en kwam ze op me zitten. Ik voelde dat mijn ballen nat werden van haar kutje. Erna van positie veranderd, op zijn hondjes terwijl ik haar klitje soigneerde met mijn vinger en toen squirten ze de zetel en mij volledig onder. Mmmmmm, dat vond ik geweldig. Erna nog in missionaris klaargekomen. Mij ziet ze zeker nog terug. Nina je bent een geil dingentje.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ninaxxx.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recentelijk ook eens mijn zak geleegd bij Nina, meermaals geprobeerd af te spreken maar het heeft even geduurd.
Geil ontvangst, de garage poort gaat open en je loopt naar beneden terwijl zij daar staat met haar flinke voorgevel, ik was direct bloed geil.
Even wat gefriemeld aan die joekels en wat gezoend, (rook smaakje?) broek open gemaakt en heerlijk laten leegzuigen. Tussen door onder haar jurkje met mijn hand en ze is zeik nat.
Alles in haar mondje gelost en vertrokken. Al met al leuk zeker gezien de bijzondere locatie.
 
Interessante thread, maakt me zeer nieuwsgierig naar Nina. Normaliter pas ik bij 'bare' maar misschien toch maar eens een poging wagen.

Vraag me wel af hoe het met de hygiëne zit als het een garagebox is waar er waarschijnlijk geen douche, wasgelegenheid is. Steek altijd graag mijn hoofd tussen benen van de dame met een uitschieter naar het chocolade achterdeurtje. Maar wil natuurlijk alleen haar sappen tegenkomen, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Wellicht kan iemand iets meer over de hygiëne vertellen?

Wandel ze!
 
Vandaag nog eens afgesproken met Nina. Deze keer de zetel eens gebruikt die in de garage staat hahaha. Het was weer zo lekker dat ik als een kleine jongen na een paar stoten al klaar kwam….. spijtig…. Had liever een beetje langer willen neuken. Maar ja, wat lekker is , is snel op he…😜.
Volgende keer wil ik graag eens een trio date met Nina en haar vriendin. Hopelijk kan ze dat regelen, lijkt me mega geil met haar….
 
Vandaag nog eens afgesproken met Nina. Deze keer de zetel eens gebruikt die in de garage staat hahaha. Het was weer zo lekker dat ik als een kleine jongen na een paar stoten al klaar kwam….. spijtig…. Had liever een beetje langer willen neuken. Maar ja, wat lekker is , is snel op he…😜.
Volgende keer wil ik graag eens een trio date met Nina en haar vriendin. Hopelijk kan ze dat regelen, lijkt me mega geil met haar….
Hey, bedankt voor lieve recensie, maar die trio met mijn vriendin doe ik niet meer, dus daar moet ik u teleurstellen...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan