Recensie Nina 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ben131

Wandelaar
41
15/11/21
26
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik had haar al een paar keer gesproken. Dacht, ik waag het eens. Ze zit in RLH volgens mij op nr. 5. Ze spreekt gebrekkig Nederlands, is afkomstig van Dominicaanse republiek. Afgesproken voor een half uur. Nou, daar kwam weinig van terecht. Ze begon al na een paar minuten dat ik klaar moest komen. Overigens het pijpen is prima, doet ze uitstekend. Intiem is snel vervelend door steeds te op te merken dat je klaar moet komen. Ook heeft ze last van haar knieën zegt ze steeds. Al met al kort bezoekje, niet voor herhaling vatbaar.
 
Ik had haar al een paar keer gesproken. Dacht, ik waag het eens. Ze zit in RLH volgens mij op nr. 5. Ze spreekt gebrekkig Nederlands, is afkomstig van Dominicaanse republiek. Afgesproken voor een half uur. Nou, daar kwam weinig van terecht. Ze begon al na een paar minuten dat ik klaar moest komen. Overigens het pijpen is prima, doet ze uitstekend. Intiem is snel vervelend door steeds te op te merken dat je klaar moet komen. Ook heeft ze last van haar knieën zegt ze steeds. Al met al kort bezoekje, niet voor herhaling vatbaar.
heel andere ervaringen met deze dame
 
Deze week nog even bij d'r langs geweest en me even lekker laten pijpen. Vervolgens even ouderwets missionaris gedaan en met hand en mondje af laten maken eindigend met een cumdump over de borsten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan