WHEM Ninna pijpdate Zoetermeer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij H. Recensie over gelezen. Was ok-ish van wat ik me herinner, maar zeker geen vijf sterren.
Reactie via mail was niet altijd (snel) en een enkeling gaf aan voor niks erheen gereden te zijn.
 
Ja tuurlijk joh, kan 2 dingen betekenen, of ze adverteert met een fake foto of ze heeft haar advertentie uitgeleend/verkocht aan degene op de foto. Check is niet mogelijk want alleen per mail te bereiken en reageert practisch nooit wat ik heb begrepen.
 
Op hookers forum vooral veel klachten dat ze niet reageert of ook wel eens klanten die uiteindelijk voor niks kwamen.

Cardate op zich wel ok. Ze ziet er redelijk gewoon uit, doet het niet voor haar plezier maar kan wel goed pijpen was de strekking.
Je zou het bij venery nog kunnen nazoeken.
 
Op hookers forum vooral veel klachten dat ze niet reageert of ook wel eens klanten die uiteindelijk voor niks kwamen.

Cardate op zich wel ok. Ze ziet er redelijk gewoon uit, doet het niet voor haar plezier maar kan wel goed pijpen was de strekking.
Je zou het bij venery nog kunnen nazoeken.
Ziet ze er een beetje uit? Of stapt er een junk in?
 
Ze wilde 70 euro voor een pijpdate. Daarbij was niks mogelijk, mocht alleen aan haar borsten zitten.

Toen ze kwam aanlopen, was ze helemaal ingepakt, trui, spijkerbroek, winterjasje aan. Had gevraagd om legging en topje aan te doen, maar dat kon zelfs niet.

In iedergeval, nog gevraagd of iets uit kon, was niet mogelijk.

Heb toen vriendelijk bedankt, dat was mijn ervaring.
 
Ik heb meer dan een jaar geleden met haar afgesproken.
Ze ziet er leuk uit en is vriendelijk.
Toen was een pijpdate met klaarkomen in haar mond 50 euro.
Dat was het zeker wel waard, ze deed goed haar best maar 70 euro zou ik er niet voor over hebben.
 
dame ziet er oke uit. Ze was blond. Pijpen was ok tot einde. Moest wel aangeven als ik zou komen. Vervolgens doet ze de deur open en spuugt ze alles uit. Opzich wel oke maar 80 is idd te duur. Ze zou eigenlijk 50 moeten vragen
 
Verschrikkelijke dame. Billen en borsten betasten mocht maar na paar minuten pijpen vond ze dat ik teveel aan haar borsten zat. Wat ze op een hele arrogante toon zei, sfeer weg de skills waren sowieso slecht dus heb haar de auto uitgezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan