NL sexy lady

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WhataboutB

Newbie
1
24/09/21
0
Mod: Bericht verplaatst vanuit onderwerp dames met grote natuurlijke borsten.

Enfin, oftewel tot slot: mochten er heren zijn die ZELF een mening willen vormen; een vrijblijvend telefoongesprek is altijd mogelijk en voor een meer erotische ervaring bied ik ook een virtual instapmodel:

Dit is mijn actuele advertentie die ook toelicht hoe ik erin sta:

Kunnen jullie zelf ervaren wat een vreselijke kenau ik ben... of niet ;-)
Belle
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mod: Bericht verplaatst vanuit onderwerp dames met grote natuurlijke borsten.

Enfin, oftewel tot slot: mochten er heren zijn die ZELF een mening willen vormen; een vrijblijvend telefoongesprek is altijd mogelijk en voor een meer erotische ervaring bied ik ook een virtual instapmodel:

Dit is mijn actuele advertentie die ook toelicht hoe ik erin sta:

Kunnen jullie zelf ervaren wat een vreselijke kenau ik ben... of niet ;-)
Belle
Gratis reclame hier? Potverdorie
 
Even kort, ik heb Belle jaaaren geleden een keer ontmoet. Op Hookers had ik een recensie staan. Leuke date gehad en zeker genoten van twee pluspunten. Ik vond het een prima ervaring een Dame van 1,80 lang met een zeer grote cup. Kenau, nee maar Belle is wel een vrouw die weet wat ze wil en wat ze niet wil. Wat ik destijds heel apart vond, was dat je het niet op prijs stelde dat mijn blik op borsthoogte zou blijven steken. Dat niet gedaan, maar na een tijdje gekletst te hebben toch maar je kleding iets open geslagen; tenslotte kwam ik daar wel voor. Niet onaardig bedoeld Belle.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan