Recensie Noa/Levi, Doetinchem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gertjan

Newbie
15
19/09/21
4
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ik-ben-er-nu-voor-jou-_7167682
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijd geleden met Noa in doetinchem afgesproken, zeer moeilijk te contacteren, maar na 3 pogingen gelukt. Leuke meid, maar wil wel alles snel afraffelen.
 
De laatste weken is Noa af en toe online met een advertentie.
Hebben er al meer mensen ervaring met haar?
Ze ziet er erg gewillig uit.
Binnenkort maar eens afspreken als ze online is .
Ik heb haar nummer dus kan het ook zo proberen.
 
Noa is duidelijk verslaafd. Bij mijn tweede poging (eerste keer voor een dichte deur gestaan) lukte het. Enigszins afwezig begon ze met pijpen, daarna begon ze te zoenen en trok ze me over haar heen en zonder cd dirigeerde ze mijn puddingspuit naar binnen. Alles was er op gericht om me zo snel mogelijk te laten klaarkomen. Dat lukte. Maar sessie was van korte duur. Achteraf toch ff test gedaan. Niet gelukkig. Via app meldde ze me onlangs dat ze in een afkickkliniek zit. Jammer van zo'n mooie meid.
 
Lang geleden dat ik bij haar geweest ben toen was het een zeer leuke meid haar pijpkunsten waren toen goed en slikt alles netjes door ik weet niet hoe het nu is paar weken geleden geappt tijd afgesproken maar deur werd niet opengedaan maar ze was wel thuis
 
De laatste weken is Noa af en toe online met een advertentie.
Hebben er al meer mensen ervaring met haar?
Ze ziet er erg gewillig uit.
Binnenkort maar eens afspreken als ze online is .
Ik heb haar nummer dus kan het ook zo proberen.
Is dit dezelfde dame die nu als Levi uit Doetinchem adverteert op SJ? Ik kan helaas geen link toevoegen want advertentie is net offline zie ik. Ben erg benieuwd naar haar maar contact loopt nog niet heel soepel. En gezien de laatste berichten hier maar even voorzichtig zijn (als het idd dezelfde dame is)
 
Is dit dezelfde dame die nu als Levi uit Doetinchem adverteert op SJ? Ik kan helaas geen link toevoegen want advertentie is net offline zie ik. Ben erg benieuwd naar haar maar contact loopt nog niet heel soepel. En gezien de laatste berichten hier maar even voorzichtig zijn (als het idd dezelfde dame is)
Ja dat is de zelfde ik zag haar gisteren ook heel even staan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan