WHEM Noa - Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik twijfel ook, ik denk persoonlijk dat er iemand achter schuilgaat die al veel besproken is. Ga morgen is bellen, ik herken haar stem uit duizenden 😛
 
Ik denk zelf Sara/Lina, kan het draadje even niet vinden. Maar aan haar advertentie en schrijven denk ik het bijna zeker te weten haha. Als ik der stem heb gehoord dan weet ik het zeker.
 
Even een vraag, waarom zijn de waarschuwingen aangaande deze, in het verleden veroordeelde dame wegens afpersen van een klant, hier weggehaald? Dit forum is er om een ieder te waarschuwen. Zeker daar waar het deze dame betreft. Ik weet dat ze mee leest en heeft haar advertentie inmiddels offline gehaald maar ik zal iedereen altijd blijven waarschuwen voor haar.
 
Laatst bewerkt:
Even een vraag, waarom zijn de waarschuwingen aangaande deze, in het verleden veroordeelde dame wegens afpersen van een klant, hier weggehaald? Dit forum is er om een ieder te waarschuwen. Zeker daar waar het deze dame betreft. Ik weet dat ze mee leest en heeft haar advertentie inmiddels offline gehaald maar ik zal iedereen altijd blijven waarschuwen voor haar.
Zou ik ook willen weten ben een week weg kom terug en in meerdere posts zijn een hoop dingen verwijderd
Moderator mag zich wel eens verAntwoorden voor het verwijderen van slechte dingen over dames ....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan