WHEM Noah, Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoewel een ander telefoonnummer lijkt de dames heel veel op elkaar. Maar mss ontvangen ze in hetzelfde huis
Inderdaad een mooie vrouw.....
 
Mss hetzelfde huis idd ... Lijken me toch iets te verschillend van elkaar. Tattoo's, grootte en gewicht bijvoorbeeld. Maar ik ben allesinds van allebei deze dames. Blond rond de 40 en knap figuur . Heerlijke milfjes als je het mij vraagt. Jammer dat limburg een eind van w-vl ligt om hen zomaar eens te bezoeken.
 
Ze werken vanuit een Love Hotel, zoveel is me vandaag duidelijk worden.
Noah is heel spontaan in haar advertenties, maar erg bot in het contact via whatsapp. Denk ook dat ze aanzienlijk ouder is dan 34.

Ik wilde voor 2 uren afspreken, maar dat geloofde ze niet. Want "iedereen die voor 2 uur boekt komt niet opdagen" volgens haar. Wilde van 14-16 uur afspreken, maar dat ging niet omdat ze om 16 uur een andere klant had. Uiteindelijk toch een afspraak gemaakt voor vanmiddag van 13.30 tot 15.30. Ze zou die andere klant vragen om een half uur later te komen.
Maar kreeg vlak erna weer een bericht dat het niet door kon gaan vandaag.
Wel een andere dag. Aangegeven dat woensdagavond nog een optie is voor mij. Daar reageert ze niet op.

Dus ik denk dat ik deze skip, jammer want ze ziet er best appetijtelijk uit op de foto's. Maar ik heb er geen goed gevoel meer bij, welke verrassingen staan me nog te wachten?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan