Recensie Noah, Soraya's Palace, Steenokkerzeel 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

spuitertje

Wandelaar
53
07/05/22
29
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://sorayaspalace.be/hostess.php?id=32
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst bij Noah geweest, ze zei dat ze vorig jaar ook al bij Soraya werkte (zal wel, maar voor mij een nieuwe ontdekking). Ik had een afspraak gemaakt, terwijl we op de kamer waren zo vaak de bel horen gaan dat ik daar blij om was. Noah is een leuke Afrikaanse jonge meid, probeert de klant te behagen en is sympatiek. Spreekt Frans (moedertaal) en Engels (best goed denk ik, maar ben zelf naar Frans overgeschakeld voor de oefening). Ik ben begonnen met haar uitgebreid te beffen, dat viel duidelijk in de smaak. Dan heeft ze me lang en heel gemotiveerd zalig gepijpt (zc). Ook fijn kunnen spelen met haar goed gepropotioneerde natuurlijke borsten (tepelpiercings, zie foto's op site). Tenslotte intiem om af te werken, eerst cowgirl op mij laten rijden en dan in missionaris mijn condoompje vol pompt. Ik kick op zwarte meisjes, Noah ziet me zeker terug.
 
Vandaag voor het eerst bij Noah geweest, ze zei dat ze vorig jaar ook al bij Soraya werkte (zal wel, maar voor mij een nieuwe ontdekking). Ik had een afspraak gemaakt, terwijl we op de kamer waren zo vaak de bel horen gaan dat ik daar blij om was. Noah is een leuke Afrikaanse jonge meid, probeert de klant te behagen en is sympatiek. Spreekt Frans (moedertaal) en Engels (best goed denk ik, maar ben zelf naar Frans overgeschakeld voor de oefening). Ik ben begonnen met haar uitgebreid te beffen, dat viel duidelijk in de smaak. Dan heeft ze me lang en heel gemotiveerd zalig gepijpt (zc). Ook fijn kunnen spelen met haar goed gepropotioneerde natuurlijke borsten (tepelpiercings, zie foto's op site). Tenslotte intiem om af te werken, eerst cowgirl op mij laten rijden en dan in missionaris mijn condoompje vol pompt. Ik kick op zwarte meisjes, Noah ziet me zeker terug.
Kan je tongzoenen met haar?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Al een tijdje geleden dat ik geweest ben. Ik ben ook gek op Afrikaanse dames maar bij noch was er geen klik. Ik vond het voldoende maar niet echt wooow. Ze doet geen tongzoenen ze probeert dit te ontwijken. Kan aan mij liggen maar zoals ik al zei er was geen klik. Heb al betere en hetere Afrikaanse meiden gehad.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
90
Al een tijdje geleden dat ik geweest ben. Ik ben ook gek op Afrikaanse dames maar bij noch was er geen klik. Ik vond het voldoende maar niet echt wooow. Ze doet geen tongzoenen ze probeert dit te ontwijken. Kan aan mij liggen maar zoals ik al zei er was geen klik. Heb al betere en hetere Afrikaanse meiden gehad.
Ja. (Spijtig genoeg) een zeer gelijkaardige ervaring.
Daarbij vond ik zowel het pijpen als intiem een van de minste ervaringen die ik al had bij het huis (waar ik nochtans een flinke fan van ben).
Had ook lang rood haar verwacht maar het was kort zwart krulhaar, nu ja Afrikaanse dames veranderen graag.
Ze heeft idd vroeger reeds bij Sorayaspalace gewerkt, maar toen heb ik haar niet bezocht.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week ook bij Noah langs geweest, ook ik had niet echt een klik.
Vriendelijk en ziet er ook goed uit maar neemt niet zelf initiatief.
Geen slechte ervaring maar ook niet top.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Aangezien Canel niet beschikbaar was toch nog eens een poging gewaagd met Noah.
Pijpen en aftrekken vond ik toch iets beter dit keer.
Spijtig dat haar haar zo kort is en niet zo goed staan als haar fotos met rood haar, iets langer haar eventueel andere kleur of vlechtjes zouden haar als Afrikaanse echt wel veel beter staan.
ik weet niet of het dit keer voor herhaling vatbaar is, misschien indien ze volgende keer nog iets meer sexy naar voor komt... who knows..?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nogmaals via Noah gegaan (bij gebrek aan andere Afrikaanse dames) dit keer was het intiem iets beter maar het pijpen was echt ondermaats, het aftrekken op het einde vond ik wel senseless dan the vorige keer.
Ik wou haar graag vragen of kledij wensen (eventueel zelf meebrengen) mogelijk zijn.
Weet iemand of dit mogelijk is? (heb het wel aan de receptioniste gevraagd maar die wist het niet).

Het huis zelf blijft een aanrader, netjes en steeds vriendelijke ontvangst...

Met een beetje geluk kom je in 1 v d 2 kamers met video terecht...
 
Terug
Bovenaan Onderaan