Recensie Noah, Turnhout 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onlangs eens bij Noah geweest, gezien de goede reviews en gezien de voordelige kostprijs. Massage op bed kost 120 euro per uur. Blijkbaar is er ook de mogelijkheid tot massage op tafel voor 100 euro per uur.

Vlotte manier voor af te spreken, eerst telefonisch en vervolgens via sms voor specifieke adres te krijgen. Is wel ergens in een woonwijk waar parkeren niet voor de hand is en je dus nog een klein stukje moet wandelen doorheen die wijk.

Aangekomen, Noah is een mooie verschijning. Vriendelijke ontvangst maar meer niet. Naar boven voor massage, afgerekend en uitgekleed. Wel weinig interactie maar hoeft ook niet per se voor mij.

Eenmaal tijdens de massage gebruikt ze ten eerste wel veel en fel ruikende olie (ruikt heel lekker maar blijft wel hangen). Daarnaast is de massage van de rug wel zéér stevig naar mijn smaak, had af en toe zelfs wat pijn.

Massage van de "onderkant" was daarentegen wel heel aangenaam en vooral na het omdraaien was het genieten. Lekker klaargekomen bij handmatige afwerking. Leuk maar niet voor herhaling vatbaar, voor mij.
Even een reactie op de recensie van Willyl1. #"vriendelijke ontvangst, meer niet"... #"weinig interactie"...
Als je de massage te hard vond, had je dit moeten aangeven... Wat betreft die fel ruikende olie: Die is bij mijn weten altijd neutraal geweest... Aan je andere recensies te lezen, begrijp ik natuurlijk wél dat je meer gewend bent dan een heerlijke massage met warme olie, gegeven door een vriendelijke schoonheid... Maar daarvoor ben je bij haar aan het verkeerde adres, en moet je in een privehuis of het Schipperskwartier zijn...
 
Ik vrees het ... was al een tijdje aan het solliciteren, heb dikwijls achteraf nog serieuze babbels gehad, knap koppie, heel intelligent en unief gedaan. wist dat het haar zou lukken.
Good luck, zal ze missen
 
Ik heb Noah gecontacteerd, en kan bevestigen dat dit laatste profiel niet van haar was. Ze is er definitief mee gestopt.
@Moderator: Dit topic mag dan ook naar het archief....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan