Recensie Noah, Turnhout 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flitser

Newbie
Forumpionier
23
04/07/21
30
6
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/noah-66
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb over deze zalige meid ooit een topic gestart in het oude forum, zal ondertussen wel bijna 2 jaar geleden zijn. En aangezien er hier nog geen draadje over is, start ik het maar....
Noah is een uitzonderlijk mooie verschijning. Echt eentje buiten categorie. (smaken verschillen, maar bij mij was de klik er vanaf het begin al). Ze doet wat ze belooft, en probeert me het telkens weer enorm naar m'n zin te maken. Wat haar elke keer ook weer lukt!! Met haar "gouden fluwelen handen" en warme olie weet ze me zo te bekoren en te teasen... Ze masseert gevarieerd, zacht en stevig, elk plekje van je lichaam. Ik ervaar dit als een échte gfe-massage, B2B, tot een ultiem hoogtepunt. Ze doet wel enkel wat in haar advertentie staat, naar extra's moet je niet proberen te vragen, maar dat mis je écht niet! Dit klinkt als propaganda, maar degenen die ook bij haar geweest zijn, kunnen het het beamen...
Je hebt de keuze tussen 1u op massagetafel, voor 100€, 1u op massagebed, voor 125€, of 1,5u op massagebed, voor 150€... Verslavingsgevaar 100%!!
 
Ik heb over deze zalige meid ooit een topic gestart in het oude forum, zal ondertussen wel bijna 2 jaar geleden zijn. En aangezien er hier nog geen draadje over is, start ik het maar....
Noah is een uitzonderlijk mooie verschijning. Echt eentje buiten categorie. (smaken verschillen, maar bij mij was de klik er vanaf het begin al). Ze doet wat ze belooft, en probeert me het telkens weer enorm naar m'n zin te maken. Wat haar elke keer ook weer lukt!! Met haar "gouden fluwelen handen" en warme olie weet ze me zo te bekoren en te teasen... Ze masseert gevarieerd, zacht en stevig, elk plekje van je lichaam. Ik ervaar dit als een échte gfe-massage, B2B, tot een ultiem hoogtepunt. Ze doet wel enkel wat in haar advertentie staat, naar extra's moet je niet proberen te vragen, maar dat mis je écht niet! Dit klinkt als propaganda, maar degenen die ook bij haar geweest zijn, kunnen het het beamen...
Je hebt de keuze tussen 1u op massagetafel, voor 100€, 1u op massagebed, voor 125€, of 1,5u op massagebed, voor 150€... Verslavingsgevaar 100%!!
Is girlsreview de vervanger van hollers.nl?
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
2wk geleden ook bij Noah geweest. Heel aangename ervaring. De tantra komt heel dicht bij degene die indertijd van Chloe mocht ontvangen in MTM.
Ik kon vooraf en nadien ook douche nemen. Alleen jammer dat ze niet meegaat om de olie allee af te spoelen nadien.
Maar heel lieve, aangename, beleefde Nederlandse dame.
Zodra ik kan, ga ik nog wel eens terug
 
Vorige week ook nog even mijn vaste engel bezocht. Lekker zacht en sensueel scheren en dan volop genieten van haar massagetechnieken. Bij mij iedere keer meer en meer teasing en edging. Dit blijft voor mij een vast toppertje, spijtig dat ik wel een eind moet rijden maar heb er achteraf nooit spijt van.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/noah-66
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren mijn wekelijkse massage gehad van Noah. Tis weer een tijdje geleden dat ik nog over haar schreef, maar ik heb hier nog nooit benadrukt dat ze behalve tantra, lingam en erotische ook bijzonder goede relax- en helende massages geeft. Ik heb sinds 3 jaar ontstekingen op m'n schouders, zij weet de pijn te onderdrukken als de beste... Gedurende een sessie van 90 minuten besteed ze ongeveer het eerste half uur aan m'n schouders, nek en rug. Tussendoor weet ze perfect hoe ze mijn penis en ballen moet teasen. Het tweede deel van de massage is telkens weer anders. Deze meid weet me elke keer weer te verrassen, en m'n orgasme uit te stellen tot een spetterend hoogtepunt. Ze is echt een topper!!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben momenteel in Colombia, met vakantie. #het land van melk en honing... Nog nooit zo lekker gegeten als de laatste weken, MAAR... Ik kan enkel beamen wat hierboven staat... DOCH.... Een goeie massage, waar er een n klik is, en je elkaar door en door kent... Is onovertrefbaar!!!
 
Laatst bewerkt:
MAAR... Ik kan enkel beamen wat hierboven staat... DOCH.... Een goeie massage, waar er een n klik is, en je elkaar door en door kent... Is onovertrefbaar!!!

Waarom schrijf je daar "doch"? Eigenlijk impliceert dat dat je iets tegenovergesteld gaat zeggen dan in het eerste stuk van je zin maar daar beaam je al het goede dat hier over haar al is geschreven.
Wil je eigenlijk zeggen dat je eerst voor een klik moet zorgen, of dat die er noodzakelijk moet zijn voor een goede massage te beleven. Want mocht het dat zijn dan weet ik niet hoe je je als nieuwkomer dan moet voelen want ik stondtoevallig op het punt om met de dame contact te nemen (wilde dat eigenlijk al heel lang).
 
Waarom schrijf je daar "doch"? Eigenlijk impliceert dat dat je iets tegenovergesteld gaat zeggen dan in het eerste stuk van je zin maar daar beaam je al het goede dat hier over haar al is geschreven.
Wil je eigenlijk zeggen dat je eerst voor een klik moet zorgen, of dat die er noodzakelijk moet zijn voor een goede massage te beleven. Want mocht het dat zijn dan weet ik niet hoe je je als nieuwkomer dan moet voelen want ik stondtoevallig op het punt om met de dame contact te nemen (wilde dat eigenlijk al heel lang).
Tja, waarom schreef ik DOCH.... Was wss FF foute woordkeuze van het moment... Als je al heel lang op het punt stond om ze te bezoeken, maar toch niet deed.... Gewoon doen, niet twijfelen..... 1vd beste keuzes in je leven dat je maakt als massageliefhebber, denk ik dan... En moest je niet tevreden zijn, stuur me een pm. Ik zou nog in staat zijn om je te vergoeden, zo tevreden/zeker ben ik van haar diensten...
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs eens bij Noah geweest, gezien de goede reviews en gezien de voordelige kostprijs. Massage op bed kost 120 euro per uur. Blijkbaar is er ook de mogelijkheid tot massage op tafel voor 100 euro per uur.

Vlotte manier voor af te spreken, eerst telefonisch en vervolgens via sms voor specifieke adres te krijgen. Is wel ergens in een woonwijk waar parkeren niet voor de hand is en je dus nog een klein stukje moet wandelen doorheen die wijk.

Aangekomen, Noah is een mooie verschijning. Vriendelijke ontvangst maar meer niet. Naar boven voor massage, afgerekend en uitgekleed. Wel weinig interactie maar hoeft ook niet per se voor mij.

Eenmaal tijdens de massage gebruikt ze ten eerste wel veel en fel ruikende olie (ruikt heel lekker maar blijft wel hangen). Daarnaast is de massage van de rug wel zéér stevig naar mijn smaak, had af en toe zelfs wat pijn.

Massage van de "onderkant" was daarentegen wel heel aangenaam en vooral na het omdraaien was het genieten. Lekker klaargekomen bij handmatige afwerking. Leuk maar niet voor herhaling vatbaar, voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan