Nok Thai Sabai Wellness

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is een reguliere massagesalon waar men geen vergunning heeft voor waar je naar op zoek bent. Ik heb destijds de stoute schoenen maar aangetrokken en op de bonnefooi een afspraak gemaakt om een massage daar te ervaren.
 
inderdaad is een gewone thais massagesalon. Volgens mij is bij iedere thaise salon een hp wel mogelijk, je moet net de dame treffen. Vaak zijn het wat oudere dames. Laatste keer dat ik er was, was het een gewone massage.
 
Dit is een reguliere salon, en gemeente-ambtenaren die vergunningen verlenen kunnen ook lezen. Best mogelijk dat er wel eens wat gebeurt maar dat is bij deze salon niet de regel, en als ik het al mee zou maken zou ik daar hier niet over berichten. Hier werken Thaise dames die hard werken om je een goeie massage te geven (en dat is best hard werken hoor) maar het is geen sexbedrijf dus het lijkt me niet in hun belang om die vraag hier te stellen.
 
inderdaad is een gewone thais massagesalon. Volgens mij is bij iedere thaise salon een hp wel mogelijk, je moet net de dame treffen. Vaak zijn het wat oudere dames. Laatste keer dat ik er was, was het een gewone massage.
Juist leuk om deze pareltjes van salons te ontdekken. Tips altijd welkom. Ik heb er nu een paar gehad waar meer mogelijk is. Ook door corona, wegbliven omzetten is er steed meer mogelijk. Wel zijn dames vaak oprecht geil
 
Dit is een reguliere massagesalon waar men geen vergunning heeft voor waar je naar op zoek bent. Ik heb destijds de stoute schoenen maar aangetrokken en op de bonnefooi een afspraak gemaakt om een massage daar te ervaren.
En hoe was dat? Moest je je ondergoed aanhouden? Was de massage wel echt gewoon goed?
 
Ze kunnen daar best goed masseren, ik heb er goede herinneringen aan. Je kunt voor en achteraf douchen en tijdens de massage lig je naakt op de massagetafel.
 
Wat maakt het
Vind zelf wel dat de dames slank zijn, ''knap'' ligt eraan, niet perse mijn soort aziatisch om heel eerlijk te zijn maar ik ken maar twee gezichten daar. Als iemand namen heeft van knappe mag je ze ook laten weten.

Wat maakt het uit ? Geen extra's daar, dus prioriteit daar is de massage toch. Die is wel goed moet ik zeggen
 
Regelmatig lees je in de pers dat er in Brabant, maar dat zal ook wel in andere delen van het land zijn, controles bij dit soort salons worden gehouden of buiten de vergunning vallende seksuele activiteiten verricht worden.
De salon in Oss ben ik wel eens geweest maar alleen een degelijke massage gehad.

Al zo'n 15 jaar bezoek ik dit soort salons. Met wisselende tevredenheid. Was eerder mijn doel eigenlijk alleen om mijn rug los te laten maken, tegenwoordig let ik ook wel op signalen of meer mogelijk is. Nadeel van dit soort salons is wel dat er vaak een groot verloop is in masseuses. Dat is wel jammer. Heb je eindelijk iemand gevonden die goed masseert en waar je een klik mee hebt zeg maar, is ze opeens weer weg.

Wat dat betreft is er in de regio Oss Den Bosch weinig te beleven. Het aanbod in EHV en tilburg bv is veel groter en veelzijdiger.

Maar tips zijn altijd welkom. Pm me maar.
 
Laatst bewerkt:
Heb veel pm gehad op mijn eerdere post.
Ik kan de ontspannings massage van harte aanbevelen.
Profesionele dames die uitstekend masseren en verder niets.
Snap ook niet dat zo'n nette salon op dit forum besproken word.
Hierbij het verzoek aan de moderator om dit onderwerp te verwijderen.
Deze site is een prostitutie platform,daar hoort deze massage salon niet thuis.
We moeten hier geen misverstanden creëren.
 
Heb veel pm gehad op mijn eerdere post.
Ik kan de ontspannings massage van harte aanbevelen.
Profesionele dames die uitstekend masseren en verder niets.
Snap ook niet dat zo'n nette salon op dit forum besproken word.
Hierbij het verzoek aan de moderator om dit onderwerp te verwijderen.
Deze site is een prostitutie platform,daar hoort deze massage salon niet thuis.
We moeten hier geen misverstanden creëren.
Je creëert zelf misverstanden.
 
W

Wie kan meer over Jennie vertellen?
Over Jennie kan ik je niets vertellen. Wel over Yo.
Een kleine tengere ietwat verlegen dame die echt heel goed kan masseren.
Absoluut geen aanwijzingen voor meer, maar wat een massagekwaliteiten heeft Yo, buitengewoon.
Helaas werkt ze alleen op de zaterdag en zondag overdag. Door de weeks in de avonden maar dan moet je wel specifiek naar haar vragen.
Overdag heeft ze een fulltime baan elders.
Alle technieken beheerst ze, droog en nat en ze weet echt de goede plekken te raken......
Ik stapte herboren van de tafel.... herhalingsgevaar 200%
 
Ben hier van de week nog geweest. Verloop blijft hoog, had weer een andere masseuse die er nog maar kort was. Leuke frisse meid met een onverstaanbare naam die nauwelijks Engels of Nederlands sprak maar me met veel inzet een uitstekende, traditionele Thaise massage gaf. Geen laf geaai, een echte traditionele Thaise massage met veel drukken, knijpen en trekken waar geen druppel olie aan te pas kwam. Zwaar werk voor die meid hoor. Geen enkele erotische ondertoon en ik denk ook niet dat dit mogelijk was geweest als ik dat gewild had, maar dit was precies waar ik voor kwam en ze heeft me flink aangepakt. Prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan