Recent heb ik een afspraak van een halfuur met deze dame van plezier gehad. Het is een echte DVP! Mooie strakke huid, parmantige tietjes, de beentjes gaan gewillig open als mijn vinger (eender welke van de elf) nadert. Haar mondje kust je op verschillende plaatsen. Haar foto's op de advertentie zijn waarheidsgetrouw. Ze begint direct aan het pleasen van mijn jongeheer. Zoals door een voorganger aangegeven, ze pijpt en rimt als de beste. Heerlijk van genoten!! Deze dame
Minpuntjes zijn de communicatie. Ze spreekt amper Engels maar met aanwijzingen en soms wat bijsturen, doet ze wel wat en waar je verlangt dat ze doet. Een ander aspect dat echt beter kan is de aankleding van de -zeer- rudimentaire kamer in Leuven waarin ze werkt. Afgeleefd en schamel meubilair. Door de vele verplaatsingen die ze doet, ligt haar gerief er "vertrekkensklaar" bij. Een beetje opsmukken van de kamer kan met weinig inspanning, een leukere atmosfeer creëren. Aan Paulina zelf zal het in ieder geval niet liggen! Met enthousiasme liet ze me tweemaal spuiten.