Recensie Noor, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jdk

Newbie
12
21/11/23
18
6
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/noor-marokkaanse.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag Noor bezocht in Antwerpen. Een vriendelijke dame. Dat zeker. Maar zeer weinig ervaring. Kent het concept voorspel niet. De condooms die ze had scheurden want veel te klein (ze zei dat ze vooral voorzien is op kleine exemplaren). Twee keer geprobeerd en moeten stoppen. Geen tongzoenen en weinig teasen. Ze had het moeilijk met verschillende standjes. Uit babbel achteraf bleek tevens de onervarenheid. Jammer.
 
Vandaag Noor bezocht in Antwerpen. Een vriendelijke dame. Dat zeker. Maar zeer weinig ervaring. Kent het concept voorspel niet. De condooms die ze had scheurden want veel te klein (ze zei dat ze vooral voorzien is op kleine exemplaren). Twee keer geprobeerd en moeten stoppen. Geen tongzoenen en weinig teasen. Ze had het moeilijk met verschillende standjes. Uit babbel achteraf bleek tevens de onervarenheid. Jammer.
Hoi
Ik had enorm veel moeite met onze leeftijdsverschil. Met alle respect: ik ben super jong en vond de leeftijdsverschil niet kunnen (qua seks). Daarom had ik er super veel moeite mee en leek ik "onervaren" wat ik btw niet ben. Les voor mij: aangeven waar mijn grens ligt.
Groetjes Noor!
 
Vandaag Noor bezocht in Antwerpen. Een vriendelijke dame. Dat zeker. Maar zeer weinig ervaring. Kent het concept voorspel niet. De condooms die ze had scheurden want veel te klein (ze zei dat ze vooral voorzien is op kleine exemplaren). Twee keer geprobeerd en moeten stoppen. Geen tongzoenen en weinig teasen. Ze had het moeilijk met verschillende standjes. Uit babbel achteraf bleek tevens de onervarenheid. Jammer.
Amai en als je daar dak 250 euro aan kwijt bent. Jammer van deze negatieve ervaring. Beter screenen is de boodschap.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/noor-marokkaanse.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb haar onlangs geboekt niet de moeite waard. Het geile gedoe die ze doet lijkt zeer geforceerd. Bij het hondjesstand begon het geschreeuw. Daarna komt ze voortdurend met redenen om te veranderen van stand/ of stoppen. Laatste keer voor me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan