Recensie Noor, La Cloche, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hazelnoot

Stamgast
Forumpionier
479
04/07/21
417
4
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Vandaag had ik om 13.00 uur een afspraak met Noor voor een uur. Noor is een leuk meisje van begin 20. Knap koppie en een geweldig mooi lichaam. Ze had een blauw minisetje aan waarin haar figuur prachtig uitkomt. Ze heeft echt een killerbody door dagelijks bezoek aan de Gym. Ze is erg lief en sympathiek, en ze geniet ervan als jij ook geniet. Haar kontje, benen en haar gespierde rug zijn ook geweldig, als ze op je zit dan voel je haar spieren. En ik heb mogen merken dat ze bloedsterk is. Ik plaagde haar wat en daagde haar uit. Ze pakte mijn armen beet en binnen 2 seconden had ik niets meer te vertellen. Echt ongelooflijk voor een meisje van ca 1.65m. Noor heeft me heerlijk verwend, als je voor de eerste keer bij een meisje komt dan is het vaak een beetje aftasten, maar bij Noor is het ijs snel gebroken. Ik heb haar een behoorlijk tijdje mogen beffen, waar ze hoorbaar van genoot. Het is jammer dat er geen foto's van haar meer op de website van La Cloche staan, maar ik snap het wel. Helaas kon de gastvrouw het blijkbaar niet helemaal aan door de drukte en klopte al om 13.53 uur op de deur dat we op moesten schieten, terwijl ik me al aan het aankleden was. Noor voelde zich hierdoor ook niet fijn en zei dat we maar beter konden voortmaken. Normaal gesproken mag je al blij zijn als je netto 50 minuten hebt, maar dan moet de tijd wel juist worden bijgehouden. We betalen immers geen 5 tientjes. Maar zoals gezegd zal het door de drukte gekomen zijn. Noor is echt een aanrader, helaas moet u het zonder foto's doen maar ze is oogverblindend aantrekkelijk.

Terug
Bovenaan Onderaan