Recensie Noor/Opal Assen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jedi2014

Newbie
12
28/02/23
14
5
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
12
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7484749-noor
Totale kosten (in euro)
200
Vanmiddag Opal bezocht, (adv zegt Noor). Een leuke slanke ladyboy uit Thailand.
200 v een uur afgesproken, massage en sex. Via WhatsApp straat en later huisnr gekregen. Als afgesproken op de deur geklopt en een prachtige meid deed open. Mooie billen in een badjas zag ik. Gelijk naar boven, beide de kleren uit, ik zag een heerlijk lijfje, mooie (nep)tieten en een leuk piemeltje. Alles lekker glad geschoren.
We begonnen met de massage. Stelde niet veel voor al deed ze wel haar best. Onderwijl wat met haar pik gespeeld en na een poosje gezegd dat ik me om ging draaien. Ik vroeg haar mij te pijpen wat ze enthousiast deed. Ze zoog lekker strak wat mn pik snel in stand zette. Ik haar ook lekker zuigen en t piemeltje werd zowaar een dikke 12/13 cm en hard bovendien. Heerlijk poosje doorgepijpt tot ze me vroeg of ik wilde neuken.
Dat leek me een goed plan, heb dr op dr knietjes gezet en dacht even lekker haar te kunnen rimmen. Was niet lekker smooth dus maar kort gedaan, glijmiddel op en en dr kontje en op mn pik en tegen dr kontje gezet. Ze drukte zichzelf over mn pik wat ik prima vond. Eea ging niet van harte zodat ze t voorstel deed om op mn pik te gaan zitten. Prima plan dus dat gedaan. Na rustig te gaan zitten en wat weg te puffen zat mn volle lengte in dr kontje en begon ze te rijden. Heeeeerlijk!!!!
Na een poosje gleed ze er af en wilde doggy genomen worden, deze keer gleed mn staf zo dr kutkontje in en heb dr lekker doorgepaald waarna ik lekker in haar kwam...... Damn wat lekker.
We hadden nog tijd over dus lekker on 69 stang elkaar gelikt en gezogen.
Prima uurtje beleefd zo.

Terug
Bovenaan Onderaan