Recensie Noor, Roeselare 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

belgie2021

Newbie
1
02/05/22
5
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-noor-te-roeselare.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik heb haar vanmorgen bezocht. De eerste indruk was dat de foto's in de advertentie niet echt zijn omdat ze totaal anders is, maar na de vreselijke ervaring... als ik de foto's nog eens bekijk, kan ik zeggen dat zij het is, maar de foto's zijn niet actueel.
Ze ontving me met een lange zomerjurk waarin het niet mogelijk is om het lichaam te zien... als ik het lichaam had gezien voordat ik de 80 euro betaalde... was ik daar weggelopen. maar het was te laat voor mij. We lopen verder naar de kamer. de kamer is niet erg schoon en ze is naakt. mijn penis was slechts 60% rechtop omdat ze niet aantrekkelijk is. ze heeft een slechte geur uit haar oksel.. haar kutje rook niet lekker en was vuil met sporen van een witte substantie. slecht geschoren omdat ik lange vaginale haren zag. Hij beweegt niet tijdens de seks en het was met een condoom. De pijpbeurt was zonder condoom. Ik zei haar in haar mond klaar te komen en ze vroeg me om 30 euro meer... alsof 80 euro niet genoeg was om voor haar te betalen. Ik trok me snel af en kwam op haar lichaam om daar onmiddellijk weg te gaan. hoe dan ook. Ik verliet die plek heel verdrietig omdat ik me bedrogen voelde. Ik raad het helemaal niet aan. als je je geld wilt verspillen, ga je gang.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb haar vanmorgen bezocht. De eerste indruk was dat de foto's in de advertentie niet echt zijn omdat ze totaal anders is, maar na de vreselijke ervaring... als ik de foto's nog eens bekijk, kan ik zeggen dat zij het is, maar de foto's zijn niet actueel.
Ze ontving me met een lange zomerjurk waarin het niet mogelijk is om het lichaam te zien... als ik het lichaam had gezien voordat ik de 80 euro betaalde... was ik daar weggelopen. maar het was te laat voor mij. We lopen verder naar de kamer. de kamer is niet erg schoon en ze is naakt. mijn penis was slechts 60% rechtop omdat ze niet aantrekkelijk is. ze heeft een slechte geur uit haar oksel.. haar kutje rook niet lekker en was vuil met sporen van een witte substantie. slecht geschoren omdat ik lange vaginale haren zag. Hij beweegt niet tijdens de seks en het was met een condoom. De pijpbeurt was zonder condoom. Ik zei haar in haar mond klaar te komen en ze vroeg me om 30 euro meer... alsof 80 euro niet genoeg was om voor haar te betalen. Ik trok me snel af en kwam op haar lichaam om daar onmiddellijk weg te gaan. hoe dan ook. Ik verliet die plek heel verdrietig omdat ik me bedrogen voelde. Ik raad het helemaal niet aan. als je je geld wilt verspillen, ga je gang.
Witte substantie in haar kutje zal wel het kwakje zijn van je voorganger. Bah
Heb die ook eens bezocht voor Corona en wou hem erin steken zonder wat ik natuurlijk weigerde.
Rook totaal niet fris en was Dan ook verloren centen.
Ze ontvangde toen in centrum van Roeselare waar het heel moeilijk parkeren was.
De dates worden door iemand anders geregeld.
 
Witte substantie in haar kutje zal wel het kwakje zijn van je voorganger. Bah
Heb die ook eens bezocht voor Corona en wou hem erin steken zonder wat ik natuurlijk weigerde.
Rook totaal niet fris en was Dan ook verloren centen.
Ze ontvangde toen in centrum van Roeselare waar het heel moeilijk parkeren was.
De dates worden door iemand anders geregeld.
Kwakje van de voorganger zal het niet zijn. Dat zou pas vuil zijn. Sommige vrouwen hebben af en toe last van vaginale afscheiding, witverlies noemen ze dat bij ons. Dit is niet ongewoon maar je verwacht toch dat ze net gewassen of verfrist is net voor ze je ontvangt. Samen douchen voor je eraan begint zou ik zeggen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan