- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Link naar advertentie
- https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Nora
Nora is nieuw bij DS. Een mooie verschijning om te zien. Het is een type buurmeisje (afkomst Marokkaans).
Op de site staat dat zij slank is. Dit is absoluut niet waar. Zij is volslank en heeft een mooi gezicht. Nora heeft best een lekker vol lichaam voor de liefhebbers.
Ze is erg beleefd, toch wat terughoudend lijkt 't wel. Zij doet niet aan (tong)zoenen, laat zich wel graag beffen.
Ze wilt geen lul aanraken totdat er een condoom om zit. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Het was een eenmalig bezoek, vandaar mijn algemene beoordeling als ''onvoldoende''.
Ik miste de interactie wat ik toch over het algemeen wel vaak heb met meiden.
Op de site staat dat zij slank is. Dit is absoluut niet waar. Zij is volslank en heeft een mooi gezicht. Nora heeft best een lekker vol lichaam voor de liefhebbers.
Ze is erg beleefd, toch wat terughoudend lijkt 't wel. Zij doet niet aan (tong)zoenen, laat zich wel graag beffen.
Ze wilt geen lul aanraken totdat er een condoom om zit. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Het was een eenmalig bezoek, vandaar mijn algemene beoordeling als ''onvoldoende''.
Ik miste de interactie wat ik toch over het algemeen wel vaak heb met meiden.
Laatst bewerkt: