Recensie Nora, Private dreamgirls, Hasselt 4,91 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

cned

Newbie
8
01/03/22
3
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-topper-nora-terug-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
75
Gek dat er nog geen topic over deze dame is. Ze zit al enige tijd in dit huis.
Gezellige dame die je goed weet te verwennen. Ze daagt lekker uit en verrast je keer op keer.
Op woensdag is ze er geloof ik niet, maar andere dagen wel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterenmiddag voor de eerste keer naar Private Dreamgirls in Hasselt geweest. Het is een mooie zaak en de hygiene is uitstekend. Bij aankomst werd ik door een bevallige dame naar een kamer geleid. Daar kwamen de dames zich één voor één voorstellen. Van Nora, die er uitstekend uitziet, had ik hier al positieve gelezen. Ook van Claudia, maar die was niet in de line up. Mijn keuze was dus snel gemaakt.
Nora is in mijn ogen echt een aangename, knappe dame, en doet echt haar best om je te behagen. Het werd een heerlijk half uurtje. Enig minpuntje vond ik het tongzoenen. Ze tongt zonder dat de lippen elkaar raken, maar nogmaals, dit is slechts een detail. Na een opfrisbeurt ben ik zeer voldaan terug naar huis gegaan. Het is ook aangenaam eens NL te kunnen praten met de dame.
Herhalingsgevaar: 100%
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inderdaad. Het is een locatie met topdames! Nora en claudia zijn zeker de moeite waard. Soms kan het wel heel druk zijn ( bv vrijdagnamiddag). Je kan beter op voorhand even bellen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-topper-nora-terug-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vandaag nog eens bij dreamgirls gestopt en gekozen voor nora. de sex is altijd goed met deze dame
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben nu 2 keer bij Nora geweest, altijd top service, niets op aan te merken. Leuke dame waar je ook met kan grappen. Niets negatiefs over te zeggen. Locatie is ook in vergelijking met andere huizen nog vrij goedkoop. 100 eur voor 45min waar je op andere locaties minimum 120 betaald. Onthaaldame is altijd vriendelijk. Voor de mensen met interesse, neem een kamer op de bovenste verdieping, minder verkeer, veel rustiger. Blijft jammer dat de onthaaldame zelf niet meer actief is, is een bommetje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag een leuke date gehad met Nora. Nora is ëén van de 'Leading Ladys' van het huis. Na een korte opfrisbeurt aan de lavabo begon de actie: ze pijpt zalig en laat zich gewillig boffen. Na enkele minuten genotskreetjes begon ze zich op te spannen met een deugddoend orgasme als gevolg 😃

Daarna enkele strandjes waar ik al snel tegen mijn orgasme zat, maar me kunnen beheersen tot ze dogge voor me ging ziten. Pakte haar bij haar bellen en na meerdere diepe harde stoten spoot ik het rubbertje met diep gegrom helemaal vol 👅

Achteraf nog een leuke babbel. Super leuke meid die alle bovenstaande bevestigd. Ben blij dat ik er ook eens van heb mogen proeven!

PS: ze werkt nooit op woensdag en 1 keer per maand op zaterdag. Best even bellen op voorhand: heb ik ook gedaan 😉
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-topper-nora-terug-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een zeer vriendelijke (én knappe) dame begeleidt je naar de kamer en vraagt wat je wil drinken. En dan komt Nora binnen: zeer knappe verschijning, alles naturel, vriendelijk, vlot ter tale, enthousiast. Samen even opfrissen in de badkamer. Veel meisjes beloven GFE, maar bij haar is het helemaal zo: tongzoenen doet ze echt goed, strelen, vingeren (ze is behoorlijk nat), veel lachen en praten, en dan begint ze te pijpen en dat doet ze met volle overgave (ook deepthroat). Na een tijdje mag ik haar beffen en ze komt klaar (dat willen we graag geloven). Opnieuw begint ze hard te pijpen. En dan intiem: mijn jongeheer laat het een beetje afweten, maar ze verliest er haar goed humeur niet door en begint me opnieuw te pijpen. Nog eens geprobeerd in missionaris. Ondanks het feit dat intiem niet helemaal wilde lukken (lag volledig aan mij), toch een van de leukste ervaringen ooit. Nora is een levenslustige dame die haar job graag doet. Je hebt nooit het gevoel dat je de zoveelste in de rij bent. Ook de tijd wordt gerespecteerd. Herhalingsgevaar zeer groot!
 
Laatst bewerkt:
Vroeger deze meid ook meermaals bezocht, we kregen een vrij bijzondere band. Pijpen was zeer lekker, tongzoenen wat minder dus ben ik er weg gebleven. Als tonzoenen niet echt intens wordt gedaan vind ik de date niet helemaal geslaagd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar weken geleden eens op goed geluk naar dream girls gereden. 3 dames waren beschikbaar en Nora was 15 min later beschikbaar werd me verteld. Aangezien de 3 anderen niet men ding waren, besloten om even te wachten op Nora. Na half uurtje kwam Nora de kamer op, wel dat was het wachten waard. Ze heeft een ongelooflijk aangenaam warm karakter. Totaal niet koud en zakelijk, gevoel voor humor en... een knap lichaam. Eerder gelezen dat tongzoenen maar matig was, eerlijk gezegd vond ik het niet slecht. Even lekker knuffelen, kussen en strelen daarna lekker van haar grotje geproefd, ze werd lekker nat. Pijpen doet ze heerlijk zonder condoom. Daarna rubbertje aan en nog paar keer gestoten en ik was klaar... Zeer aangename dame in een aangename zaak. Herhalingsgevaar... zeer zeker, ik ga terug. Maar met afspraak om ze niet mis te lopen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan