Recensie Nora, Red House, Diegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Saga

Wandelaar
28
07/11/23
31
4
Ik zag nog geen aparte recensie voor haar, dus bij deze toch een aanzet of overzicht. Ik ben over de jaren al wel verschillende keren bij haar geweest en een week of twee geleden nog eens.

Echt wel een zwaardere dame, alhoewel ze de laatste tijd wat vermagerd is. Je moet er dus van houden. Over het algemeen meer kinky dan lief. Van beffen houdt ze wel, ze geeft dan ook instructies. Pijpen niet echt ervaring mee, maar dat hoeft voor mij zelfs niet.
Heeft ook wel een lief gezichtje. Begint vrij passief steeds, maar als je een uurtje neemt en je doet wat je best komt ze erg los, ze wordt dan ook vrij dominant en komt op je zitten en zo, wel leuk.

Voor mij niet de standaard ervaring, vroeger wel eens een paar keer na elkaar geweest, dat spreekt me nu minder aan, maar als ze er is kies ik ze meestal wel en als het zo eens een paar maanden geleden is bel ik wel eens voor afspraak met haar.
 
2weken geleden bij Nora geweest. Werkt er al heel lang . Ze is veel afgevallen . Alleen hij dijen zijn zeer breed. Voor de liefhebbers voila.
Nora zelf is een beetje uitgeblust . Heel passief . Niks mogen pijpen omdat het moest. Gebeft maar...
Echt niet voor herhaling vatbaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan