Recensie Nora, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Janran

Newbie
5
01/10/21
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/1088253-nora
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was bij Nora vandaag geweest en ik heb nog nooit zo erg genoten als vandaag. Nora is een heel lieve meid ziet er prachtig uit echt een pareltje! ruikt fris en lekker en haar lichaam is ongelooflijk sexy. Ze heeft een dikke reet waar ik echt van droomde en heb haar lekker anaal kunnen nemen beetje moeite mee gehad maar toch liet ze me pik in haar kont sliden, zeer strak en heerlijk. Verder heb ik met haar waterpijp gedaan wijntje erbij gedronken en zijn we lekker gaan zoenen in de bad met wat kaarsjes voor een romantische sfeer en ze heeft de juiste apparaten voor een heerlijke massage.
Ze is echt een dame voor plezier en je kan met haar lekker kletsen. Verder toont ze echt veel inzet en ze wilt je op je gemak laten voelen en wilt ze echt je gelukkig maken. De woning is zeer netjes en vooral discreet en schoon.
Nora als jij dit leest je bent een topper en ik kom vaker bij je langs groetjes de lange hollander haha xx
 
Ik denk dat ik bij haar weleens ben geweest, maar met zekerheid kan ik het niet zeggen. Vraagt ze jij per whatsapp je locatie waar je bent, als je bij haar huis in de buurt bent? Zo ja, dan weet ik over wie je praat.

Ik vind al 150 EUR al zeer veel laat staan 200 of 500 wat topicstarter heeft besteed. Ook al ben je halve dag met iemand het is absurd geld. Maar dit is mijn mening. Overigens dames met Arabische achtegrond maken er wel een potje van om minimaal 150 te vragen. Absurd!
 
Guys, ''Janran'' of beter gezegd Nora heeft mij net voordat zij deze bericht poste mij persoonlijke bericht gestuurd. Ik vroeg aan Janran dus of Nora bij de date eerst vraagt op whatsapp locatie waar je bent (je moet t laten zien haar). Janran antwoordde met: Ja dat klopt blijkbaar doet ze voorzichtig met klanten uitkiezen maar toen ik voor de 2e keer ben gegaan mocht ik gelijk naar boven komen. Ik denk dat ze locatie vraagt aan nieuwe klanten

Vervolgens lees ik hier een hilarische bericht van Janran alias Nora.

Ik weet dus dondersgoed wie het is.
1) foto''s zijn niet van haar
2) service is echt ondermaats en een belachelijke prijs.

Gents, er zijn betere dan Nora - blijf uit te de buurt van haar en je hebt echt geld bespaard geloof me.
 
Hey Guys, its me Nora. Ik vind het heel onterecht al deze negatieve berichten. Ik zie heel nare reacties van de ene en de ander. Ik weet echt niet wie je gebeld heeft want ik neem nauwelijks de telefoon op haha maar goed dat neem ik niet eens serieus. De andere die beweren dat het niet mijn foto's zijn nou lieve schat ik doe ook videobellen(virtueel) tegen betaling dus je kan me ook zien voor je fysieke afspraak wil maken. Bij deze wil ik duidelijk maken als je niet bij me bent geweest kan je me ook niet oordelen want ik doe zeker mijn uiterste best om iedereen tevreden te houden en heb genoeg klanten die steeds terugkomen dus voor de mensen die mij al kennen en mij supporteren much love xx ciao ciao heren
Good vibes only ?
 
Ik hoef mijn naam niet te zuiveren. Ik zeg dat deze berichten niet kloppen en als je bent bij mij geweest kan je me appen met je nr dan zien we wel of je bij me bent echt geweest. Ik las de hele tijd mee en dat is niet mijn account. Ik hoef geen recensie over mijzelf te schrijven. Jij bent gewoon een hater en waarschijnlijk heb ik je geweigerd vandaar al die haat. Niet boos zijn ?
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Op verzoek een recensie. Ik ben bij Nora geweest. Zij heette eerst anders. Contact via whatsapp gehad. Ze reageert niet al te snel ook al is ze online. Het lijkt wel of ze google translate gebruikt. Afijn, afspraak gemaakt en aangekomen bij de aangegeven straat. Ik stuurde haar een bericht dat ik er ben en vroeg wat het huisnummer was. Nora berichte mij met de vraag of ik mijn locatie kon doorsturen via whatsapp. Ik vond dit al vreemd en heb het nooit eerder meegemaakt en heb t maar gedaan. Vervolgens zei ze dat ik naar een andere straat moest gaan (4 straten verder op of zo). Ik weer in mijn auto en rijd naar die straat toe. Ik appte haar dat ik er was en dan gaat de deur open. Ik zie een meid, arabisch uiterlijk, normaal postuur, hoofddoekje op en dacht hmm ok. Ik betaalde haar en zij begon haar kleren uit te trekken. Hoofddoek hield ze op. Mooi lichaam, lekkere billen en een zacht lichaam. Ze begon mij te pijpen, zeer matig en beter gezegd plichtsmatig. Na lang pijpen (het is dat ik het zei: kom we gaan seksen) zou ze gewoon verder pijpen. Zij bovenop en totaal geen beleving. Van posities gewisseld ik boven beetje stoten maar er was totaal geen pit. (Tong)zoenen doet ze niet, pzc kost extra. Zij meurde. Het was geen stank maar een vreemd luchtje. Denk dat het haar hoofddoek was. Uiteindelijk heeft ze het met de hand afgemaakt. Niet voor herhalingvatbaar.

Ik ben absoluut geen hater en kraam geen onzin uit. Ik geef mijn beleving en feiten neer aan de lezers.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan