WHEM Noraly, Rotterdam

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3427
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3427

Guest
Dame adverteert nog niet zo lang en ook nog 's mondjesmaat. Iemand haar wel al bezocht?

7750348 advertentienummer Sexjobs

Excuus, link kopiëren lukt me nu even niet.
 
Tel.nr. geeft ze niet omdat ze hiernaast ook werkt en dit er bij doet. Maar dame beantwoord je mail en is uiterst beleefd. Je kan wel jouw nummer geven en dat belt ze je terug met onbekend nummer.
 
Voor zover ik weet wel, vind het een heel gedoe om eerlijk te zijn en daarom hoop ik of ienand mij kan vertellen of ze het waard is. Ben zelf iemand van lekkr simpel, even bellen, mezelf voorstellen, kort blabla gesprek, adres doorkrijgen, in de straat bellen voor het huisnummer en klaar is Kees. Maar er wordt een partij moeilijk gedaan de laatste jaren, echt niet normaal. Neem nou Noraly, meid koop gewoon een prepaidje bij de MediaMarkt.
Dame ontvangt net even buiten het centrum trouwens.
 
Dit is wel een knappe en lieve meid. Ze is van het eindeloos soft core pijpen en langs je lul likken , en met de hand spelen.af en toe pijpt ze eventjes echt. Maar ze let niet op tijd. Ik wou keer op herhaling maar toen zei ze dat ze 1 vaste man wou en gevonden had en stopte met mij.
Niet veel later adverteerde ze weer. En nu is bovenstaande link weer weg . Typisch die Surinaamse vrouwen , die zijn vaak wel goed van service, maar ze dumpen je zo en ook vooral heel onverwacht.
Als je hier terecht kan bij Noraly moet je zeker doen
 
Voor zover ik weet wel, vind het een heel gedoe om eerlijk te zijn en daarom hoop ik of ienand mij kan vertellen of ze het waard is. Ben zelf iemand van lekkr simpel, even bellen, mezelf voorstellen, kort blabla gesprek, adres doorkrijgen, in de straat bellen voor het huisnummer en klaar is Kees. Maar er wordt een partij moeilijk gedaan de laatste jaren, echt niet normaal. Neem nou Noraly, meid koop gewoon een prepaidje bij de MediaMarkt.
Dame ontvangt net even buiten het centrum trouwens.
hoe weet je dit allemaal als je haar nog niet hebt bezocht
 
Helemaal niks Knippie behalve dat dame in kwestie bijna niet ontvangt en als ze ontvangt is het 1 dag, alleen doordeweeks en in de avond. En dat komt voor mij niet lekker uit. Heb haar talloze opties voorgelegd wat dan voor haar weer niet uitkomt maar komt goed. Ben van haar manier van communiceren erg gecharmeerd, kan 99% een voorbeeld aan nemen.
 
Dan houdt t gewoon op, ben ik heel simpel in. Wil best moeite doen maar er zijn grenzen. Jammer, denk ik, maar weer door.
 
Ze heeft weer een vaste , voor zo lang t duurt.
Dan komt die zeker weer terug en zorg dat je er bij bent.
Maak je geen zorgen over haar uiterlijk. Houd je van Surinaams dan is t je type.
Verrassend knap , grote borsten en houvast maar niet dik hoor. Zoenen wil ze niet.
 
Is dat zo? Een vaste? Daar ben ik nou niet echt van overtuigd maar we zullen zien, zodra ik bij haar ben geweest breng ik verslag uit Knippie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan