Nova, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Handson

Newbie
1
12/05/23
0
Had zin in wat lekkers op de vrijdag avond, gevraagt als deze dame langs wou komen. Tijdens het appen vroeg ze om een foto van een adres op een enveloppe, dit gaf me een goed gevoel dat het niet oplichter zou zijn. Uiteindelijk was ze bijna 30 minuten te laat.

Bij binnenkomst merkte ik dat ze aangeschoten was, dacht eraan om het toch niet te doen, maar ze stelde me gerust dat het maar een wit wijntje was.

Ze wou even naar de wc en een glas water. Kwartiertje samen op de bank gezeten, gepraat over van alles en dat ze recent was overvallen. Geld gegeven en toen kwam het smoesjes, oeps ik ben mijn tas vergeten. Haar chauffeur zou die bij de deur neerzetten, stap voor stap liep ze verder. Tot ze in de auto stapte en ze samen wegreden.

Haar advertenties waren al een tijdje actief op kinky en sexjobs. Kon geen recensies vinden en nummer was niet gelabeld als oplichter.

Dacht slim te zijn en coor een nederlandse dame te gaan deze keer. Hopelijk kan ik met deze post ervoor zorgen dat ik iemand anders geld kan besparen...

Links:


 
Wat voor auto was het?

En heb je overwogen om aangifte te doen van oplichting? Gesteld dat de dame
hier een gewoonte van maakt, dan is het wel handig als dat ook vast ligt.

En je kunt een review achterlaten. Je bent tenslotte genaaid.

 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan