Recensie Novety Barbie, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toin

Newbie
18
29/07/23
3
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/novety-barbie-beautiful-latina-recend-22-years-old.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heel leuk, wel weer een met moeite met engels, mijn spaans verbaal wordt wel beter met dit soort dames.

Hart stond even stil want deze is nieuw op een adres waar ik mijn slechtste ervaring ooit heb gehad. Ik stond klaar om te vertrekken als ze het niet was, maar ze was nieuw en zag er top uit, ik vond het teveel de moeite om de kans te laten liggen, gegeven mijn andere checkpoints voor verificatie voldeden.

Weer niet het idee dat de tijd getimed werd, gaf spontaan een lapdance en gaf directie tot wat in de komende minuten ongebruikelijke (niet de standaard lig op het bed, cowgirl, misionaris,doggy, einde), maar aangename standen werden. Pijpte diep wat vaak een onguur ruw gevoel geeft vind ik best als het geen vaste vriendin is (of in het algemeen) goed pijpen is te veel stimulans als je nog 30 minuten te gaan hebt.

Pijpen was met condoom

Haar lichaam is wel wauw, de lapdance was dus ten zeerste geapprecieerd, daarna volgde voor mij staande doggy, wat zoals ik al zij niet standaard is. Ze vingerde er gaande tijd in mee, wat standjes gedaan.

Ze is niet dik maar haar kont was zo groot dat reverse cowgirl over mij heen moeilijk was met haar billen er tussen, leuk en heerlijk om op te pompen, uiteindelijk een tijdje op haar buik, was ze aan het spasme met haar benen, geen idee of ze klaar kwam, ze was niet zeer spraakzaam. Had ze het gevraagd had ik haar wel klaar gebeft. Ze ging 5 seconden liggen als ik klaar was in de plaats van direct de condoom af te doen.

Vriendin kwam ook nog binnen. Adres waar veel dames zitten die elkaar en de dames in de andere huizen in de buurt kennen.

Bood ook douche aan
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan