Recensie Nuria, l’Amazonia, Brugge 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Birdie

Wandelaar
43
02/08/21
67
1
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Voor de eerste keer naar een privehuis…
Reeds wel al ervaring in de massagesalons Spink in Evergem en Dokkeaw in Kortrijk.

Dus ik bel naar amazonia. Ana was niet beschikbaar dus gekozen voor Nuria.

Ze lijkt op de foto's maar in het echt mss iets zwaarder. Ze kwam over als een lieve en rustige meid. Al bij al een heel knappe meid.

Ze gaf me bij de ontmoeting 3 kussen. We gingen naar boven. Eerst tijd om te douchen. Zelf kwam ze niet onder de douche. Spijtig :)

Terug naar de kamer. Waar het spelen begon. Leuke GFE, maar denk dat ze ook wel wilder kan. Pijpt lekker. Ideaal in 69. Gekomen op haar borsten. Afgesloten met massage en douche.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://casa-brugge.be/nuria/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week langs geweest bij l'Amazonia en gekozen voor Nuria. Was zeer lange tijd niet meer in dit huis geweest, maar het half uurtje met Nuria is meer dan bevallen. Het is een absolute pré als je een woord Spaans spreekt, want zij spreekt slechts beperkt Engels.
In het begin kwam ze wat timide over, maar na een wasje en wat aftasten, bleek het een geile dame. Dame heeft een vrouwelijk lichaam met een natuurlijke D cup en geniet van haar job. TZ was eerst wat met het topje, maar eenmaal opgewarmd, draait ze je vlot binnen. Pijpen ZC was zeer sensueel en ze vergeet ook je ballen niet. Ze houdt van beffen en dat laat ze merken, stuurt je en gaat wat anders liggen om maximaal te kunnen genieten. Afgewerkt met haar on top, zodat ik ook kon spelen met haar zachte borsten.
In totaal zo'n 40' binnen geweest.
Nuria is een aanrader en blijft nog tot 20 maart.
 
Vorige week ook Nuria bezocht en kan beamen wat Fidel73 schrijft. Enig minpuntje bij mij was dat ik na 50 minuten van het afgesproken uurtje weer buiten stond… maar wel voldaan!
Lekker mogen klaarkomen terwijl ze mijn toompje aan het likken was en dit bleef doen tot einde ejaculatie..
 
Vorige week ook Nuria bezocht en kan beamen wat Fidel73 schrijft. Enig minpuntje bij mij was dat ik na 50 minuten van het afgesproken uurtje weer buiten stond… maar wel voldaan!
Lekker mogen klaarkomen terwijl ze mijn toompje aan het likken was en dit bleef doen tot einde ejaculatie..
Bedoel je dat je hebt mogen klaarkomen op haar gezicht Zico ? (140 euro/uur) ? Merci.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Ik ben vorige week voor de 3e maal bij nuria geweest. Voor mij de beste in de laatste 10 jaar bij lama. Echte gfe. Kussen, knuffelen, zalig pijpen. De ballen likken, diep pijpen en ben zelfs voor t eerst in jaren gerimd geweest. Dit is niet iets wat ik normaal zoek, maar was een hele leuke ervaring. Uiteindelijk ze in allerlei standjes zalig genomen en geëindigd met een facial. Een uur is gewoon in een vingerknip voorbij bij deze dame. Z'n geld meer dan waard!
Haar malse heerlijke naturel borsten zijn de max
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Ik ga een klantenkaart vragen bij haar…amai !!! Zalig !!! lichaam, borsten pijpen beffen, tZ, lief, zacht...
niets gelogen , taal was niet echt een probleem, gebrekkig mr voldoende Engels
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze morgen voor het eerst Nuria bezocht bij l'Amazonia. Verwacht hier geen Anna G maar ze is zeker haar geld meer dan waard!
Gekozen voor 45min aangezien ik niet veel tijd had. Wat een mooie, naturelle, lieve meid. Spreekt al bij al redelijk Engels ook vond ik.
Door de hitte is intiem er niet van gekomen maar ze heeft me wel heel lekker, lang en diep gepijpt tot ik kwam. Ook beffen en tongzoenen waren geen probleem.
Nuria blijft tot het eind van de maand, daarna is ze terug naar Spanje. Volgende keer blijf ik zeker minimum een uur bij deze topper.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maandag voor eerst naar l'amazonia geweest en na lang twijfelen toch voor de rustige (GFE) Nuria gekozen. Ik had haar gezicht totaal anders ingebeeld, maar hier zeker geen klagen over. Wat een knappe dame. 🤩
Ik kan hier enkel maar de andere recensies bevestigen, dit was een top ervaring.
Ze zei dat ze in september terug kwam, maar mij zal ze zeker ook terug zien.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week eens Nuria bezocht in Amazonia….
En s zeer lieve zachtaardige dame die je echt een gfe date heeft. Vol tongzoenen en teasen…. Leuk hoe ze aan je tepels likt. Pijpen en intiem was ook goed. Maar voor mij iets te braaf allemaal, zeker als je AnnaG gewoon bent.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan