Recensie Nurys/Celine, Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1013

Stamgast
Forumpionier
555
08/07/21
1.205
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nurys-prive-2.html
Totale kosten (in euro)
140
Om eerlijk te zijn, weet ik niet of ik wel de juiste woorden kan vinden om mijn ervaring met Nurys te omschrijven. Deze Ghanese dame is wederom een bevestiging voor mij waarom ik een voorkeur heb voor Afrikaanse vrouwen. De passie en de wijze waarop ze een man behandelen, is wat mij betreft ongeëvenaard. Alles is gericht op de ervaring en niet zo zeer op de sexuele handelingen. Hierdoor ontstaat er een sfeer waarin een GFE tot een hoger niveau wordt gebracht.
Ik heb geen behoefte om alles wat we hebben gedaan in detail te beschrijven maar ik kan wel stellen dat mijn samenzijn met Nurys verdacht dichtbij het bedrijven van de liefde kwam met je geliefde. De passie, de wijze waarop ze liet merken wat ze prettig vond en de geilheid in haar ogen zijn voor mij een reden om vaker naar Antwerpen te komen.
 
Twee weken geleden op een avond langsgewaad omdat 't schipperskwartier me niet bood wat ik zocht.
De prijzen die ze vraagt kloppen. Maar, hoewel ik eigenlijk alleen voor de exotische types ga (Afrikaans of Aziatisch) vond ik dit een beetje tegenvallen.
Ik had maar een beperkt budget bij me van 80€ en dat was ok.
Na een snelle wasbeurt van mijne pretstok, ben ik naakt op bed gaan liggen. Zij hield haar TShirt aan waaronder haar grote boezem verstopt bleef. Ze speelde effe er mee en begon me te pijpen met jasje. Ik kon rustig haar poes aanraken.
Daarna ben ik boven op haar beland en klaargekomen.
Tot zover liep het nog qua GFE aannemelijk. Ze kreeg toen telefoon (video-chat) van haar vriend en begon uitgebreid te discuteren over het feit dat hij haar kapsel diende te betalen... Ik heb me dan maar uit het oog van de camera van de GSM terug gaan aankleden en stilletjes doorgegaan. Ze onderbrak kort het gesprek om me toch op een beleefde wijze uit te laten.
Herhalingsgevaar ? Ligt toch eerder aan de lage kant...
 
Ze heeft 2 telefoons zoals de meeste meisjes in het vak. Dit was haar privé telefoon zei ze toen deze belde... Ik weet het niet zeker uiteraard, maar de intonatie, de woordkeuze, ... (en ik ga echt al lang genoeg om met dames uit de regio Ghana en Nigeria om dat een beetje te kunnen inschatten) deed mij meteen vermoeden dat het haar vriend was ook al had ze eerder gezegd er geen te hebben. Haar broer zal het wel niet geweest zijn...
Maar bon 't maakt niet uit, ik vond het niet zo'n GFE-moment eerlijk gezegd. Buiten het feit dat ze bewust haar T-Shirt aanhield, heb ik verder geen opmerkingen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Niet echt een topper te noemen, pijpen was (met CD) even een paar likjes aan de eikel en dan 3 a 4 keer in de mond. Echt strak is ze niet meer,
Ze kan wel lekker met je piemel spelen (hand-matig), van GFE is hier niet direct sprake.
Zal bij deze ene keer blijven.
 
Zo'n 10 dagen geleden reageerde ik op deze advertentie: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/celyn-prive.html
Ik kreeg dezelfde antwoorden (behalve de prijzen) en dezelfde communicatie als bij Nurys... Toen ik in dezelfde gang stond werd ik naar dezelfde deur geroepen... Toen was het me duidelijk, dit is dezelfde dame.
Ik sprak er haar op aan en ze bevestigde het... Ze zei al lachende: als je goed kijkt naar de foto's, kan je het zien...
Soit toch beslist om te blijven. Ze herinnerde me nog goed ondanks het enkele maanden geleden was. Deze keer was ze wel aangenamer en deed ze ook haar t-shirt uit. Misschien omdat ik deze keer wel voor een uurtje ben gegaan. aan haar tepels mocht ik niet komen, maar de rest kon ik naar hartelust bewerken.
Deze keer was ze minder strikt kwa klok. Ik heb het me niet echt beklaagd dat ik toch ben binnen gestapt, want ik kreeg deze keer wel iets meer dan waarvoor ik kwam...
Toch vond ik het achteraf niet zo'n geslaagde ervaring. Tenzij ze me weer vangt via een ander profiel, zal ik er me niet uit mezelf nog eens naartoe begeven.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nurys-prive.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nurys-prive.html
Wou al lang eens eens donkere meid. toevallig zag ik deze (veelbelovende) advertentie. foto's zagen er goed uit, afspraak maken ging vlot. Is in een rijhuis aan een nogal drukke baan naast pitta. Daar aangekomen en meerder keren gebeld kwam er niemand open doen. Na een 10 tal minuten kwam er iemand buiten en kreeg ik sms nog 5 min. Bij het binnen komen in een gang waar allerlei reclamebladen en het niet al te fris rook een steile trap op. De kamer zelf was kaal, enkel een luchtmatras op de grond zelfs geen stoel voor je kleren op te hangen niets anders. Nurys zelf is vrij kleine vrouw met grote hangtieten( op de foto was dit niet te zien) mollig mooi gezichtje wel. De binnenkant van haar dijen wel veel striemen of vlekken. Viel dik tegen qua uitzicht juist voor haar kutje. Het pijpen was enkel met condoom en meer trekken dan zuigen. eens gevingerd maar voelde niet goed aan dus gestopt. Zoenen was niet aan de orde. Neuken zelf was nogal gewoontjes. Nadien massage aan de harde kant. Was afstandelijk,niet vriendelijk. Had betaald voor 1 uurtje en was op 40 min al terug buiten. Van ver een eens gewuifd en dat was het dan. Zonde van het geld. Ziet mij nooit nog terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan