NZC / Bare (Zuid Holland)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fun.4.Two

Newbie
Forumpionier
5
27/07/21
9
Hi Medewandelaars,

Sommige onder ons vinden t heerlijk om gewillige zaadgeile vrouwen bare te neuken en intern te doneren, ik ben ook zeker een fan van bare dames, amateur of prof.

De kick dat zo'n meid, man na man in haar laat spuiten, maakt mij super geil.
Al een paar keer bij diverse dames langs geweest, die nog druipend van de voorganger klaar lagen om mij opnieuw in zich te ontvangen en gretig mij te beroven van m'n witte goud.

Wel doe ik dit het liefst met echte Hollandse meiden/vrouwen en liever niet met buitenlandse prof dames.

Zijn er wandelaars die dit net als ik geweldig vinden en wellicht de dame hier willen delen, zodat wij fans allemaal gebruik van haar geile diensten kunnen maken.
 
Zo lang alles binnen de kaders van de wet gebeurd kan iedereen zijn voorkeuren hier ventileren.
Laten we hier nu niet roomser als de paus gaan zijn, dit is een forum waar we onze avonturen beschreven mbt betaalde sex!
Hoe maatschappelijk geaccepteerd is dit??
Er zijn heel wat dames aan bare doen en niet openlijk adverteren de een doet het hier met een ander bij de zelfde zonder.
Misschien had het allemaal wat genuanceerder neerzet morgen worden?
Juist dit openlijk te bespreken maakt het voor andere heren duidelijk wie het wel en niet zonder doet, de 1 loopt hier voorbij de ander gaat erheen.
Zelf ben ik geen voorstander van bare maar weet wel graag waar dit gebeurd zodat ik mede met deze wetenschap een keus kan maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal mijn mening ook nog even geven voor de statistieken:
Volgens mij moeten NZC vermeldingen kunnen, mits op een normale en respectvolle manier verwoord..
NZC is ook gewoon een handeling, ware het niet zonder risico.
Maar goed, dat is tot op zekere hoogte eigen keuze. Zowel van de prostituee als van de klant.
Onware NZC vermeldingen moeten zeker verwijderd worden, maar censuur zitten we denk niet op te wachten hier.
Dat hadden we vroeger al op die andere site.
 
Mag er over PZC geschreven worden? Of over beffen? Beiden zijn zonder bescherming en dus risicovol.

Is het risico op een SOA een criterium voor censuur? Haat speeches, racisme, xenofobisme, negationisme jazeker wat mij betreft maar over NZC schrijven wat is het probleem?

Wat met mannen die vreemd gaan maar wel veilig vrijen? Waar staat dat op de schaal van de morele waarden? Mij boeit het allemaal niet hoor maar voor we moord en brand schreeuwen, kijk eerst naar jezelf. Hypocriete sloebers!
 
Dus moderator, wat is het standpunt van girls review?

De forumregels zijn hier duidelijk over, er wordt nergens gezegd dat het verboden zou zijn om het hier over bare seks te hebben. Je hoeft daarvoor dus niet naar een ander forum.

Tuurlijk pakken we onterechte beweringen dat een dame nzc aanbiedt wel aan.
 
Ik vind het wel prettig dat het bespreekbaar blijft hier op het forum. Dan kun je de voor- en nadelen bediscussiëren en zelf bepalen of je de dames bezoekt die deze opties aanbieden. Hier een taboe maken van maken schiet niemand is mee op. Zolang het respectvol is en met wederzijdse toestemming is het een probleem van de twee die dit afspreken. Het enige wat je zelf kan doen is er niet heen gaan of altijd safe doen, daar heb je zelf dan de controle over. Zelf kijk ik in ieder geval altijd of deze optie geboden wordt en sla die dan over.

ik wil de mods niet in de weg zitten maar denk dat we deze discussie beter in een ander topic voort kunnen zetten.
 
De forumregels zijn hier duidelijk over, er wordt nergens gezegd dat het verboden zou zijn om het hier over bare seks te hebben. Je hoeft daarvoor dus niet naar een ander forum.

Tuurlijk pakken we onterechte beweringen dat een dame nzc aanbiedt wel aan.
Hoe pak je dat dan aan? Hoe weet je dat zo'n bewering onterecht is?
Niet dus. Holle praat die je niet waar kan maken.
En dus moet je het niet zomaar over bare sex hebben. Alleen bij dames die dat in hun advertentie hebben staan. Dus geen baresex praat over raamdames en dames die die optie niet hebben aangevinkt.
 
Je schrijft precies de reden waarom het schadelijk zijn. Iemand kan zomaar wat beweren over of de dvp nzc doet terwijl ze er niet mee adverteert. Vervolgens loopt ze klandizie mis want jij (en ik) zou haar dan voortaan mijden. Daarnaast reputatieschade want waarom zou de dvp die je gisteren nog had bezocht wel nzc doen met een andere klant maar niet met jou?

Ander verhaal wordt het als ze er mee adverteert, dan is het iets dat zeker besproken moet worden hier.
 
Dat is het zakelijk risico van de dame. Loopt de ene klant om deze reden een blokje om gaat de ander er juist naar toe, dus of dit daad werkelijk reputatie schade oplevert?
Ieder zijn voorkeur maar ik mijd deze dames.
 
Er zijn genoeg dames die NIET melden dat ze het doen, maar tegen een meerprijs of met vaste klanten hebben ze er geen probleem mee om het zonder condoom te doen en waarbij de kinderkamer gewoon gewit mag worden.
Daarnaast is het een schijnveiligheid om te denken dat neuken zonder condoom minder veilig is dat beffen zonder lapje, je laten pijpen zonder condoom etc.
Bij seks met een ander dan jezelf, loop je ALTIJD het risico van het oplopen van en besmetting/SOA.

Voor mannen die bekend zijn met het nzcforum met een Belgische extensie... Ga daar maar eens kijken. Ik kwam daar ook een 2 tal dames tegen die ik redelijk recent had bezocht en waarvan ik niet wist dat ze ook zonder condoom neukten. Maar het verklaarde wel waarom de poes van een van die dames wat minder 'fris' rook toen ik haar befte. En dan heb ik het niet over een rubber/latex of glijmiddel lucht. Toen ik later het topic las over deze dame op dat nzc forum kon ik de lucht precies plaatsen...... het zaad van de klant voor mij.

Greetzzz
Dick Head
 
Ja als er een mooi meisje ergens op een site staat die bare aanbied is altijd mooi meegenomen , maar is niet zo mijn ding
want al bij de gedachte dat er een , jantje / Klaasje / Henkie / Heinrich / Pjotr / Damian / Achmed / Abdoel / of een Mohammed /
er al voor mij geweest is die zijn zaad achter gelaten heeft in haar kutje , zou ik daar niet zo zin in meer hebben, en dat weten
de meisjes zelf ook wel en daarom adverteren ze er zelf niet altijd mee , omdat ze weten dat er klanten zijn die weg blijven
als ze er open mee adverteren.
grt GW22
 
Hoe pak je dat dan aan? Hoe weet je dat zo'n bewering onterecht is?
Niet dus. Holle praat die je niet waar kan maken.
En dus moet je het niet zomaar over bare sex hebben. Alleen bij dames die dat in hun advertentie hebben staan. Dus geen baresex praat over raamdames en dames die die optie niet hebben aangevinkt.
Je snapt er niks van of je stop graag je kop in het zand. Natuurlijk moet je het hebben over alle bare aanbiedende dames ook als zij het niet hebben aangevinkt.
Zal ik je wat vertellen? Dat doet de meerderheid!
 
Er zijn genoeg dames die NIET melden dat ze het doen, maar tegen een meerprijs of met vaste klanten hebben ze er geen probleem mee om het zonder condoom te doen en waarbij de kinderkamer gewoon gewit mag worden.
Daarnaast is het een schijnveiligheid om te denken dat neuken zonder condoom minder veilig is dat beffen zonder lapje, je laten pijpen zonder condoom etc.
Bij seks met een ander dan jezelf, loop je ALTIJD het risico van het oplopen van en besmetting/SOA.

Voor mannen die bekend zijn met het nzcforum met een Belgische extensie... Ga daar maar eens kijken. Ik kwam daar ook een 2 tal dames tegen die ik redelijk recent had bezocht en waarvan ik niet wist dat ze ook zonder condoom neukten. Maar het verklaarde wel waarom de poes van een van die dames wat minder 'fris' rook toen ik haar befte. En dan heb ik het niet over een rubber/latex of glijmiddel lucht. Toen ik later het topic las over deze dame op dat nzc forum kon ik de lucht precies plaatsen...... het zaad van de klant voor mij.

Greetzzz
Dick Head
Mijn stelling is dat het over het algemeen niet aan te raden is om een dvp te beffen.. je weet nooit wat er allemaal voor jou naar binnen is gegaan ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.211
Nieuwste lid
tostimeester
Terug
Bovenaan Onderaan