Recensie Oana, de Limburgse Wallen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gewoon een jongen

Wandelaar
28
07/05/22
38
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor een hele lange tijd was Oana mijn standaard go-to. Wekelijks een uurtje met haar besteed totdat ze voor een lange break terug ging naar Roemenië. Nu is ze weer terug maar ik weet niet welke kamer ze vast gaat hebben. Toendertijd kamer 7

Oana is begin 30 en als 1 van de enige (volgens mij) puur natuur op de limburgse wallen. Zachte brunette haren met mooie natuurlijk gemiddelde borsten. Getinte huid met prachtige blauwe ogen die je oprecht geil aankijken wanneer je haar neukt.

Bij Oana krijg ik het girl next door gevoel. Een net, heel erg lief m⁸eisje die hier misschien niet thuishoort maar veel toelaat met respect. Ik ga altijd voor een uur pzc en tongzoenen.

Ze stelt je echt op je gemak en weet je goed te verwennen met 100 zachte kusjes op en rondom je nek gezicht en borstkas. Wat een supergevoel geeft dat :hearteyes: het voorvocht druipt er uit zonder dat ze de jongeheer aanraakt..

Het pijpen is voor mij persoonlijk middelmatig maar met volle inzet en de rest maakt het goed. Seks precies zoals je wilt en ze doet nooit moeilijk of gehaast. Heerlijke volle kont voor doggy en een geil gezicht in missio. Deepthroat probeerde ze maar kwam ze niet ver mee xD "A for effort"

Herhalingsgevaar 100% ze is altijd super superlief en altijd schoon en hygienisch. Ik ging vrijwel altijd met een "wow-gevoel" naar huis.

Wees er zuinig op anders is ze waarschijnlijk zo weer terug in Roemenië :(
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan