Algemeen Oberhausen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
639
05/07/21
998
40

Bekämpfung des Menschenhandels

Um 20.10 Uhr bremsten mehrere Polizeiwagen in der Flaßhofstraße, rund 150 Beamte stürmten heraus. Rotlicht-Razzia am Freitagabend in der Oberhausener Altstadt!
 

Oberhausen: Bordell-Hammer – Prostituierte sollen DAS selbst bezahlen

Corona und der damit einhergehende Lockdown hat die Sexarbeiter-Branche hart getroffen. Bordelle müssen schließen, die Freier bleiben aus. Das sorgt für pure Verzweiflung bei den Prostituierten aus Oberhausen. Doch es kommt noch härter für sie.
Die Frauen müssen einen kostenpflichtigen Test direkt bei den Bordelbetreibern im Haus machen. Alle zwei Tage. Dafür werden 15 Euro kassiert. Für die Frauen, die ohnehin nur 15 bis 20 Euro pro Freier verdienen, ist das nochmal eine zusätzliche finanzielle Belastung. Ob sie geimpft oder genesen sind, spielt keine Rolle.
 
Elke 2 dagen testen, of je nou gevaccineerd bent of niet. Het doel hiervan is niet om corona onder controle te houden, maar om de prostitutie de nek om te draaien.
Yep, precies zo is het!
Dit heeft helemaal niets meer te maken met corona. Doel is om meiden zoveel mogelijk te ontmoedigen dit werk te gaan doen zodat dit vak op legaal gebied een snelle en zekere dood sterft. Pas dan zijn vrouwtje Merkel en aanverwanten tevreden.
 
En dan moeten die meiden deze testen ook nog zelf betalen. Dat kan voor veel meiden wel eens het laatste zetje zijn om de boel erbij neer te gooien. Prostitutie uitroeien, dat is het doel. Dat gaat ze wel lukken op deze manier. Zei Merkel niet eens ooit: Wir haben so vieles geschafft. Wir schaffen das.
 
En dan moeten die meiden deze testen ook nog zelf betalen. Dat kan voor veel meiden wel eens het laatste zetje zijn om de boel erbij neer te gooien. Prostitutie uitroeien, dat is het doel. Dat gaat ze wel lukken op deze manier. Zei Merkel niet eens ooit: Wir haben so vieles geschafft. Wir schaffen das.
Klopt. Wordt hoog tijd dat die Merkel verdwijnt. Maar wat komt er dan voor in de plaats, dat is dan de vraag.
Trouwens, prostitutie roei je niet zomaar uit. Het verdwijnt alleen in het illegale circuit. Dan wordt het er voor die meiden niet beter op en hebben ze helemaal geen rechten meer.
 
Gisteren de trein genomen richting Oberhausen. Voor mij de eerste keer bij de Flaßhofstraße (Oberhausen).
Helaas zijn er nog enorm veel kamers gesloten in de laufhouses.

Aangezien Duisburg om de hoek ligt daar maar eens een bezoekje gebracht.
Toegang voor Eros 26 is 2 euro waar de mooiste dames werken. De overige laufhouses zijn vrije toegang.

Goed om te zien dat er steeds meer leven in de Vulkanstraße (Duisburg) begint te komen.
Als dit zich ook doorzet naar de Flaßhofstraße (Oberhausen) kom ik nog een keer langs.
 
Laatst bewerkt:
Duitsland zet vaart achter het totaal verbod van prostitutie in hun land!

Die Stadt Oberhausen versagt Bordell-Betreibern die Betriebserlaubnis. Die Betreiber reichen Klage ein. Jetzt muss das Gericht entscheiden.

GRÜNE, LINKE und SPDler wollen diese "Schandflecken" in ihren Städten nicht mehr


De nieuwe prostitutiewetjes die het uitoefenen van het dvp vak zoek goed als onmogelijk maakten en allerlei krankzinnige wetjes die tijdens de corona versneld werden ingevoerd hadden blijkbaar nog niet het gewenste effect.
Nu begint men gewoon met het intrekken van vergunningen en het verplicht sluiten van raambuurten.
Voor de Flasshofstrasse in Oberhausen in het binnenkort einde oefening en je kunt op je klompen aanvoelen dat andere raambuurten en clubs zullen volgen.

https://www.waz.de/staedte/oberhaus...t-setzt-bordelle-unter-druck-id236248239.html
 
Laatst bewerkt:
Is er nog iemand met recente ervaringen? Rijd er volgende week wellicht langs…
Ik wens je heel veel succes in de Flasshof. Bericht van afgelopen weekend:
Bin am Samstag Nachmittag seit langem mal wieder über die Flasse geschlendert, ich muss sagen es war sehr übersichtlich...bei den Frauen wie auch bei potentiellen Kunden...ich war mehr oder weniger allein unterwegs...
 
Volgende stap van de stad Oberhausen

Zu wenig Sicherheit: Oberhausen verbietet bordellen betrieb
Bordellbetreiber in Oberhausen sorgen aus Sicht der Stadt nicht ausreichend für den Schutz der dort arbeitenden Frauen. Ihnen droht das Aus.
 
Gisteren in Oberhausen geweest. De bezetting iets drukker dan normaal en aan de overkant van Rote Meile is een tweede Rote Meile pand gekomen die tot nu toe nog dicht is. Het zou een tweede laufhaus kunnen worden maar dat lijkt me sterk.

Bijna de keuze gemaakt om in het laufhaus een knappe blondine te bezoeken totdat ik een leuk stel de bios zag binnen gaan en uiteindelijk met de jonge meid me geamuseerd heb.

Om nog een rondje duisburg te doen was niet nodig, dat is voor een volgende keer.
 
Als je rustig wilt "wandelen" kun je in Oberhausen goed terecht; dit in tegenstelling tot Duisburg. In Duisburg is het bovendien veel "trappen lopen" in de Laufhausen. Het enige Laufhaus in de Flass heeft wel twee verdiepeingen, maar verder gaan dan de eerste etage is niet nodig. Blijf meestal gewoon beneden.
Het aanbod in de straat is voor mij toereikend. Qua leeftijd weinig jonge vrouwen (20-25), meeste vrouwen in de middengroep tot vijftig jaar en enkele granny's (Haus 17). Wil je beslist jonge vrouwen dan kun je beter in Duisburg Vulkan (Eros 26) terecht.
De beste tijd in de Flass is 's-avonds tussen acht en elf uur. Na elf uur wordt het stil, ook wat betreft het aantal wandelaars. Heb een voorkeur voor donderdagavond t/m zaterdagavond.
 
Bijna de keuze gemaakt om in het laufhaus een knappe blondine te bezoeken totdat ik een leuk stel de bios zag binnen gaan en uiteindelijk met de jonge meid me geamuseerd heb.
Bios? Ik heb daar nog nooit een bios gezien. Verklaar je nader.
Als je rustig wilt "wandelen" kun je in Oberhausen goed terecht; dit in tegenstelling tot Duisburg.
Duisburg is voor mij ook een no go geworden.
Overal moet je geld betalen om een laufhaus te betreden en het aanbod is er zeer slecht en je betaalt daar de hoofdprijs. Voor onder 50 euro geraak je nergens meer binnen daar.
En als je Duisburg verlaat wordt je steevast tegen gehouden door de Duitse politie die je papieren wil controleren en je kofferbak overhoop haalt. Ze hebben het daar niet zo op Nederlandse wandelaars volgens mij.
Daarom ben ik nu ook op zoek naar alternatieven. Misschien Oberhausen of Bochum. In het verleden wandelde je daar al veel relaxter en anoniemer als in Duisburg. En wat ik er over lees zijn de prijzen daar nog steeds betaalbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan