Recensie Oceane Slave Luxe Luik

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
3.149
02/07/21
2.190
15
Hoort eigenlijk onder hotelontvangst thuis, maar die hebben we niet, dus dan maar hier.
Vorige week met deze dame afgesproken. https://www.quartier-rouge.be/profil/oceane-slave-luxe Ging niet voor het BDSM stuk, dus daar niet geplaatst.
Ontvangst in Hotel Le Venetien aan Bld Emile de Laveleye.
Netjes op tijd, zie ik dat ze een bericht gestuurd heeft dat door sneeuw/transport problemen 1/2 uur later is.
Met wat kunst en vliegwerk kwartiertje later toch gelukt.
Chauffeuse (mooie; zit ook op RL) liet me binnen en verontschuldigde zich. Daar zou ik ook wel eens mee willen afspreken.
Dame begint met aantrekken rubber handschoen en cd bij mij, want ik wilde haar fisten en zij doet alleen PMC. Komt er een klein tupperware potje uit haar tas met glij.
Poging tot fisten is gestrand bij 4 vingers, zowel anaal als vaginaal. Nadeel van grote handen.
dan maar gewoon intiem, anaal, pijpen etc. Jammer van het telkens wisselen van CD tussendoor. Haalt tot sfeer eruit. Daarbij was of het cd te groot of ze zoog te hard. Ook CD telkens optrekken.
De rest van haar meebrachte attributen heb ik maar gelaten voor wat het was.
Was het slecht; nee. Herhaling twijfelachtig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan