wimwim
Newbie
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Link naar profiel
- https://www.loyalfans.com/mrschantall
- Maandelijkse prijs
- 15
- Aanbod
- Fisting
- Explicit Foto's voor subscribers inbegrepen?
- Ja
- Explicit Video's voor subscribers inbegrepen?
- Ja
- Full vids voor subscribers inbegrepen?
- Nee
- Promoot (storend) andere content creators
- Nee
- PPV-prijs range
- €10-€20
Ik volg haar al een tijdje en ik bezoek haar ook in Amsterdam deze Mistress Chantall. Ze zit een half jaar op Loyal Fans en heeft een aardige video winkel opgetuigd met meer dan 120 video's allemaal met echte sessies die zij geeft op de Ruysdaelkade. Dus geen geacteer. De echte voyeur in mij doet het naar boven komen. Je ziet hoe ze omgaat met onderdanige mannen en wat ze zoals met ze uitspookt. Zeker haar fisting en pegging video's zijn zeker de moeite waard. Ook erg gaaf zijn haar sweet torture sessies met het melken van sletjes. Ze is erg bedreven met haar handjes...
Ze doet overigens niet aan video calling. Wel kun je met haar chatten via message. Als ze tijd heeft antwoord ze vrij snel. Handig als je wilt overleggen over mogelijkheden of je fantasieen met haar te bespreken. Ze heeft veel goede gratis trailers die een goed beeld geven van haar vaardigheden
Ze doet overigens niet aan video calling. Wel kun je met haar chatten via message. Als ze tijd heeft antwoord ze vrij snel. Handig als je wilt overleggen over mogelijkheden of je fantasieen met haar te bespreken. Ze heeft veel goede gratis trailers die een goed beeld geven van haar vaardigheden
Laatst bewerkt: