Recensie Olesya/Ollie, Rotterdam (voorheen Voorburg) 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PickleRick.

Moderator
Forumleiding
Forumpionier
1.759
13/07/21
2.376
29
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5826621-ollie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Olesya is een vrolijke actieve Oekraïense dame. Bij binnenkomst meteen zoenen en goed haar lichaam bekeken. Had een leuk setje aan die op 1 van de foto's staan. Na het betalen heeft ze mij geholpen met uitkleden wat resulteerde in een hele actieve pijpbeurt?. Ze pijpt zonder condoom en ze laat zich helemaal gaan naar jouw wensen. Zelfde verhaal met intiem, veel tong/zoenen en genoeg standjes die jij wil. Ze is de moeilijke niet. Beffen kan ze wel waarderen en komt zelf ook klaar. Enige nadeel is, ze praat geen wordt Nederlandse en nagenoeg geen Engels. En aangezien ik geen Oekraïens praat gaat alles via google translate. Deze vrolijke actieve dame is een aanwinst, die ik , zeker vaker ga bezoeken.

Er rouleren trouwens meerdere dames in het appartement. Die ook goede reviews hebben.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya#reviews
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De nood was hoog en ik voor werk in de buurt van Den Haag. Bij Kinky waren 2 reviews van de Oekraiense Olesya erg positief en haar menukaart beantwoordde aan mijn voorkeuren en randvoorwaarden, dus de kans gegrepen (dan wel het risico genomen).
Aan de telefoon bleek ze enigszins timide, later bleek mij de reden te zijn dat ze nauwelijks Engels spreekt. Overigens is dat geen belemmering voor de communicatie want ze gebruikt de spraakondersteunde versie van Google Translate en dat gaf wat mij betreft geen enkel probleem. Ze bevestigde telefonisch dat ze meteen beschikbaar was maar vroeg dus om de afspraak per Whatsapp te bevestigen. Nadat dat was gebeurd kreeg ik meteen haar (voor mij al bekende) adres in de buurt van de Aldi in Voorburg.
Bij binnenkomst vloog Olesya mij meteen om de hals en mijn pogingen tot praten werden belemmerd door haar gulzige tongzoenen. Ik was meteen verkocht.
Olesya ziet er in werkelijkheid precies zo uit als op haar foto's. Nadat haar was gebleken dat ik al gedoucht was knielde ze neer en trok ze gretig mijn broekriem en gulp open en viel als uitgehongerd aan op mijn inmiddels vlug in stelling gekomen jongeheer. Haar poesje bleek al meteen kletsnat en in standje 69 bleek haar pijptechniek ook bijzonder gevoelig en kwam ze regelmatig in de buurt van DT.
Ik bespaar jullie verdere details maar er ging na ongeveer 45 minuten (waarvoor ik geboekt had), na een innige GFE sessie inclusief CIM een zeer tevreden en bevredigde wandelaar terug naar huis.
 
Recent bezocht deze spetter. Klein dingetje, strak en lekker wild en actief. Diep gepijpt en daarna lekker in haar sterretje geneukt, wat lekkeuh!!!
150 e voor een halfuurtje met lekker zoenen en dus anaal waar ik echt liefhebber van ben.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben bij Olesya geweest.
Ze ontvangt in een flat langs een doorgaande weg. Parkeergelegenheid is er voldoende in de buurt. Na volgen van haar aanwijzingen bij het appartement aangekomen. Appartement is schoon en opgeruimd. Olesya is dame van de foto's. Haar Engels is beperkt maar we kwamen er wel uit ;) Ik had een heel fijn bezoek, en ga zeker nog eens langs. Ze gaf aan binnenkort naar Oekraïne te gaan, en in november terug te komen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst geweest en service was weer geweldig! Voor anaal is dit een van de betere dames op dit moment, goede kont en heerlijk neukbaar en gewillig kontgaatje. Als ze weet dat ik kom heeft ze haar sterretje al ingevet! Met de translator erbij vertelde ze dat als ze langdurig in haar kontje wordt geneukt ze hard klaarkomt. Nou....was niet gelogen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In het verleden ook bij de dame geweest en gepost op de andere site.

Uitstekende meid op langs te gaan. Eigenlijk wil je haar stiekem voor jezelf houden :).
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Olesya stond al een tijdje op mijn to do list. Ze is niet helemaal mijn type, is niet bij mij in de buurt én het is vrij lastig om contact met haar te krijgen via de app. Maar de toprecensies hier maakten me nieuwsgierig dus ik moest haar een keertje uitproberen.

Gisteravond vrij laat bij haar voor de eerste keer op bezoek geweest op een bekende locatie met vrij parkeren.

Binnenkomst was vrij hartelijk. Ze verontschuldigde zich direct voor haar gebrekkig Engels door haar tieten in mijn gezicht te duwen en mijn koude handen op haar kont te leggen. Op de kamer gelijk tongzoenen en knuffelen en ze ratelde een paar ingestudeerde zinnen op (I missed you / I love you) waar we beiden wel om moesten lachen. Ik zei "money?" en dat begreep ze maar al te goed en propte ze dat gelijk in haar panties.

Thuis had ik al gedoucht dus alleen snel handjes wassen en daarna begonnen we elkaar diep te tongen wat ze gewillig toeliet. Olesya liet me gewoon mijn gang gaan en liet zich overal betasten. Ik heb haar op het bed geduwd, haar benen gespreid en met een rustig tempo op en neer gebeft en gerimd. Ze reageerde kreunend erop; weet niet of het gespeeld was maar haar kut werd er in ieder geval wel zeiknat ervan. Na een al dan niet gespeelde orgasme liet ik haar knielend op de vloer me pijpen. Helaas pijpte ze me veel te voorzichtig, te slap en met weinig gevoel dus kreeg al gauw een derectie ervan. Ik ben maar op bed gaan liggen en gezegd "stronger" wat ze uiteindelijk begreep dus zette ze het gas erop met het gewenste resultaat. Met beide handen heb ik haar haar vastgehouden en liet ik haar me deepthroaten. Ook likte ze gewillig aan mijn ballen en onder de ballen net tegen het rimmen aan. Ook na een spuuggebaar van mijn kant wist ze wat ik wilde en spuugde ze op mijn pik en ging ze gewillig door met pijpen. Na een tijdje vroeg ik haar om erop te komen zitten dus condoom erom heen en ging ze in standje cowgirl tekeer. Het neuken voelde een beetje als lopende band werk maar ik heb me maar gefocust op die grote tieten die in mijn gezicht bengelden waardoor het toch wat geiler aanvoelde. Na het neuken condoom eraf gehaald en haar mij weer laten pijpen zoals ik het graag wil; stevige deepthroat met veel spuug. Uiteindelijk kwam ik na 10-15 minuten half in haar mond en half erbuiten en trok ze de laatste druppels handmatig eruit. Normaal wil ik nog even relaxed napraten op bed maar omdat de communicatie lastig is met Olesya ben ik vrij gauw naar de douche gegaan en heb me daarna maar aangekleed. Daarna nog een beetje met google translate gecommuniceerd en na een afscheidszoen een verdieping lager de lift genomen en weer mijn weg vervolgd.

Samengevat: ondanks de taalbarrière is Olesya een vrolijke lieve geile dvp waar je goed aan je trekken komt en flink erop los kan gaan met de nodige respect uiteraard. Voor mij voor herhaling vatbaar als ze in de buurt van Amsterdam is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
bezocht op bekende plaats in voorburg.
zeer vriendelijke en goed verzorgde dame.
Wel duidelijk een paar jaar en een paar kilo later dan de foto's.
mooi poppen gezichtje.
pijpen een beetje lafjes, maar verder zeer goede inzet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze is een weekje in voorburg. Prima sessie gehad met hetzelfde enthousiasme als altijd, ze vreet je lul bijna op tijdens het pijpen.
Normaal lichaam wel iets minder strak dan vorige keer dat ik haar zag.

haar selfies op Kinky zijn wat niet haar meest charmante moet ik zeggen, ziet ze er een stuk ouder op uit dan in werkelijkheid.
De oude foto's waren daarin tegen dan weer iets te jong :) dus eerlijk is ze wel....
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een flink brokje dynamiet, deze Olesya. Ze ontvangt in een vrij donkere kamer en spreekt maar een woord of 10 Engels, maar meer is ook niet nodig. Vanaf de eerste seconde springt ze op je als een roofdier en is er geen weg meer terug. Haar huidige foto's doen haar geen eer aan, maar haar vorige foto's waren juist onnatuurlijk gelikt. De waarheid ligt in het midden: het is een gemiddeld aantrekkelijke vrouw met forse borsten op een vrij tenger lichaam. 5-10 jaar geleden zal het er zonder twijfel allemaal nog een stuk beter bij gestaan hebben, maar ook anno nu is er genoeg te genieten.
Ik ga steevast ruimschoots over de betaalde 60 minuten heen en we benutten echt iedere seconde met harde seks. Anaal heb ik nog niet geprobeerd, maar zoals ik haar inmiddels een beetje ken zal ook dat er niet zachtjes aan toe gaan. Ze is nu weer even uit het land, maar bij terugkomst sta ik weer voor de deur.
 
Dat van die foto's is de reden dat ik haar tijdens haar laatste verblijf niet bezocht heb. Nu toch ook wel weer beetje spijt van. Ze heeft nu wat tijd om mooie, maar ook realistische foto's te maken, ik zou zeggen doen!
 
Haha, ja die huidige foto's zijn echt vreselijk, daar doet ze zichzelf echt te kort mee hoor, lijkt daar zo tien jaar ouder op dan in het echt.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ook gelijk langsgeweest...ze was in topvorm....niks voorzichtig gelijk....wild en intens. Haar poepgaatje had ze al ingevet en met wat extra vet op mijn pik heerllijk met diepe en lange halen dat kontje geneukt....ze gaf aan dat ik al de vierde was die dag die haar kontje neukte....wat een slet!
 
Laatst bewerkt:
Net weer geweest.....haar kringspier is zo elastisch...! Ze heeft eigenlijk een klein poepgaatje maar ze kan zoveel hebben wat het heerlijk strak maakt als je pik erin zit! en ze geniet echt van anale seks ze kreunt en vraagt om meer.... Dit keer op tijd uit dr kontje getrokken en een volle zak diep in haar keeltje gespoten ...volgens mij had ze dorst want het was hap slik en weg.... ze toonde nog uitgebreid haar tong en open mond als inspectie....geen zaadje meer te zien....een van de betere anaalsletjes op dit moment... tot snel als ik weer eens in zuid holland moet zijn....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben donderdag ook geweest. Wat een uur. Wat een parel! He-le-maal uit elkaar getrokken, alles mag, niets is te gek. Raggen maar.
Wat een slet hoe ze zich gewillig laat nemen. Geweldig!
 
Ik lees in vele recensies dat de foto's haar geen recht aan doen. Op basis van de huidige foto's word ik niet warm maar heeft iemand een WA foto of iets waarin enigszins uit af te leiden is hoe ze er wel uitziet?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Door de domper van vorig weekend bij Valerie (LP) was de nood hoog om een bezoekje te brengen aan één van mijn favoriete dames als goedmakertje. Echter, dat kwam vandaag toch niet zo goed uit, dus heb ik nogmaals een sprong in het diepe gemaakt. Afgaande op de positieve recensies ben ik dan ook voor een uurtje bij Olesya geweest. Communicatie via WA verliep vlot, een afspraak was binnen no time ingepland. Vanochtend ging ik dan ook richting Voorburg om met een nieuw avontuurtje te beginnen bij Olesya.

Daar heb ik geen spijt van en vanochtend was dus een uitstekend goedmakertje voor de deceptie bij Valerie (LP) gedurende vorig weekend. Olesya is een vrolijke, gewillige, actieve dame en liet me ook lekker mijn gang gaan met haar lichaam. Na binnenkomst hebben we even kort kennis gemaakt, overhandigde ik het geld en waste ik even snel mijn handjes (had thuis al een douche genomen).

Ik merkte ook direct dat Olesya meer is van 'geen woorden, maar daden', want ze begon me direct overal te betasten en vurig te tongzoenen. Ondertussen drukte haar flinke boezem lekker tegen me aan en 'down under' begon er al wat te groeien. Ondertussen ontdeed ze me rustig van mijn kleding, dwaalde ze even later naar beneden af, trok de riem en gulp gretig los om vervolgens een prima PZC te geven. Het pijpen was in eerste instantie wat slapjes, dus ik zei "stonger", "faster", "deeper" om mijn pielemans op oorlogssterkte te houden.

Enige tijd later nam ik haar mee op bed om met een heerlijke bef- & vingerbeurt te beginnen. Olesya begon al lekker nat te worden en lag al kronkelend op bed. Na een al dan niet gespeeld orgasme gingen we lekker verder in 69 en heb ik haar nogmaals afwisselend gebeft en gerimd. Olesya likte en zoog tussendoor ook gewillig aan mijn ballen, wat ik ook altijd erg kan waarderen...;) Ik vroeg haar op een gegeven moment om op me te komen zitten en ze bereed me lekker wild in cowgirl. Daarna gingen we geruime tijd lekker door in missio & een variantje daarop, doggy en flat iron, terwijl Olesya tussendoor vurig bleef tongzoenen. Na pakweg 40-45 minuten bereikte ik het hoogtepunt en spoot ik het condoom vol in standje flat iron en bleven we nog even lekker vurig tongen.

Daarna heeft Olesya me nog zo'n 10-15 minuten gemasseerd om even stoom af te blazen. Toen de tijd bijna voorbij was, sprong ik kort onder de douche, kleedde ik me weer aan en na een innige afscheidszoen wandelde ik zéér voldaan de flat uit.
De taalbarrière is een beetje jammer, maar misschien is dat ook wel weer een voordeel ('geen woorden, maar daden'), en het pijpen kon met iets meer pit. Echter, verder is Olesya een vrolijke, lieve en geile dame waarbij je prima aan je trekken komt. Herhalingsgevaar is hoog, ook omdat ze standaard aan PZC doet en lekker gewillig is in bed.
 
Sommigen haalden het al aan:
De foto's op kinky doen haar geen recht aan, ze is in het echt namelijk veel aantrekkelijker, maar de foto op WA (van enige jaren geleden?) ook weer niet.
Zoals Lament het enige tijd terug mooi bewoordde, "de waarheid ligt ergens in het midden".

M.i. is Olesya een prima aantrekkelijke en geile dame, gewoon puur naturel. Dat laatste kan ik in ieder geval altijd waarderen (ik ben niet zo van al die overdreven opsmuk, opgespoten lippen en andere lifts etc., die vele dames erop nahouden).
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op basis van een tip van een forumlid langs gegaan bij Olesya.

Compleet andere ervaring dan andere bezoekers, maar helemaal wat ik wilde.

Op haar moeten we echt heel zuinig zijn 😍
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gister bij deze dame langs geweest, en in 1 woord fantastisch.
Enig minpuntje ik moest 20 min wachten, maar de date zelf was super en inderdaad op deze moeten we zuinig zijn.:love::love:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
14 dagen geleden Olesya voor de tweede keer bezocht en heb een fijne tijd met haar gehad ga daar zeker weer op bezoek.
Is gewoon heel erg fijn om haar te bezoeken..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
had een gemiddelde durf ze is erg enthousiast wat leuk is. geeft goed hoofd, kust en berijdt lul heel goed. maar het was een beetje saai om beperkt te zijn tot twee posities, vanwege mijn grootte. verliet een beetje teleurgesteld omdat ik haar niet in haar kont kon nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan