Recensie Olesya/Ollie, Rotterdam (voorheen Voorburg) 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een lange tijd deze vrolijke stuiterbal weer eens bezocht. Het is en blijft een geweldige dame.
 
Ik had een berichtje ontvangen....ze was er weer...Zalige ontvangst met een rimbeurt zoals ik het graag heb...en zij het goed kan...Ze wordt alsmaar beter...oefening baart kunst...ze heeft wel meer klanten die eens goed en uitgebreid haar geile tong tussen hun bilnaad willen voelen.
Eens ik op temperatuur was ging mijn harde staaf baldiep in dr geile pijpbek en neen mannen...ze is het niet verleerd! heb dr weer getrakteerd op een stevige mouthfuck....de tranen rolden over dr wangen want het ging genadeloos...ze kreeg amper tijd om naar lucht te happen...
Ze had voor mij waarschijnlijk een klant met een dikke lul in dr reet gehad want dr poepgat stond nog op standje "goed verluchten" dus ik kon er makkelijk inschuiven...voelde weer als thuiskomen en na een kwartiertje stevig poepgatstampen op tijd eruitgtrokken condoom eraf en mijn volle lading diep in dr keel gespoten...
Aangekleed...drie hollandse kusjes en de baan weer op...
Wat waren de kosten in totaal voor 1 uur?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijke kans gekregen om bij Olesya langs te gaan en geen spijt! Na een korte videocall kreeg ik instructies en bij de deur aangekomen wachtte ze me op in zwart setje met open cups. Wat een lichaam...... en die liet ze ook goed zien. gelijk vol zoenen en na de financiën zat ze al snel op haar knieën met mijn pik in haar mond.

Na het pijpen op bed haar geeft, waar ze van leek te genieten, kort geneukt met veel tongen en daarna klaar gekomen in haar mond. Ze bleef nog even bij me liggen en toen was het half uur weer om. Ze bood me nog water aan en of ik wilde douchen maar dat bewaarde ik voor thuis.

Een geweldige eerste kennismaking die naar meer smaakt.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange tijd weer bij Olesya op bezoek geweest, altijd of héél druk of kan er moeilijk mee afspreken. Ook een keer voor niks gereden deze periode maar werd goed gemaakt.

Locatie is top, ze stond achter de deur te wachten en begin ze met de ingestudeerde zinnen, klinkt allemaal wat nep maar ze heeft er wel zin in. In het gangetje was ze al aan het pijpen waar ik een aantal keer lekker diep kon aandrukken en vervolgens nog lekker kon droogneuken. Financieen geregeld en aantal standjes doorlopen en voor het eerst ook anaal geprobeerd, langzaam beginnen maar uiteindelijk kon ik daar naar lieve lust doorstoten, afgesloten met een flinke lading over die enorme tieten heen. Top uurtje gehad, als ze niet zo populair was en vaker beschikbaar zou ik vaker zijn geweest.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar maanden geleden haar weer bezocht. Totaal 8x tot nu toe.
Ze heeft een knap gezicht en een prima lichaam
Lieverd en zorgzaam persoonlijkheid
Kan haast geen Engels
Naturel blond
Anaal valt reuze mee en is vooral in doggy. Het is wel geil maar er zijn betere DVP's voor anaal.
Kutje is iets aan de losse kant
Zoenen is geweldig met haar. Bij mij altijd vol overgave
Pijpt naar mijn gevoel te zachtjes
Ik denk 5-7 jaar ouder dan haar advertentie leeftijd
 
Volgens haar advertentie is ze 36. Je schat haar dus tussen de 41 en 43?
Ze is iets ouder maar blijft een schatje. Vandaag weer langs geweest. Had haar lang niet meer gezien maar wat een feest weer . En na afloop goede en lekkere massage . Haar enthousiasme ( al is het wellicht gespeeld ) zorgt voor een enorme glimlach bij mij ❤️
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3893649-olesya
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ongelooflijk lekkere sessie met Ollie gehad. Ja, het is een overdreven act en ik vond het moeilijk inschatten of ze nu enorm geestig is of gewoon krankjorem, maar ze is ook superlief en kan enorm lekker pijpen. Ballen en hele gebied eromheen werden goed meegenomen en ze bood aan met prostaatmassage. Gretig gebruik van gemaakt. Uiteindelijk in haar mond klaargekomen. Ze rende niet meteen naar de wasbak maar bleef nog even doorzuigen. Dat vond ik wel een pluspunt. Na afloop gedouched en met veel kusjes en knuffels afscheid genomen. Ze bood zelfs nog een BVO'tje aan. Topvrouw!
 
Laatst bewerkt:
Ongelooflijk lekkere sessie met Ollie gehad. Ja, het is een overdreven act en ik vond het moeilijk inschatten of ze nu enorm geestig is of gewoon krankjorem, maar ze is ook superlief en kan enorm lekker pijpen. Ballen en hele gebied eromheen werden goed meegenomen en ze bood aan met prostaatmassage. Gretig gebruik van gemaakt. Uiteindelijk in haar mond klaargekomen. Ze rende niet meteen naar de wasbak maar bleef nog even doorzuigen. Dat vond ik wel een pluspunt. Na afloop gedouched en met veel kusjes en knuffels afscheid genomen. Ze bood zelfs nog een BVO'tje aan. Topvrouw!
BVO?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5826621-ollie
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame afgelopen maand 2x bezocht. Al met al leuke energieke dame en gelukkig de dame van de foto's. Dat vind ik al een hele opluchting op zichzelf. Leuke ervaring, ze weet echt van geen ophouden. Kreeg tweede keer wel erg het gevoel van programma afdraaien, aangezien ze precies hetzelfde deed en hetzelfde zei met identieke bewoordingen. Desondanks is het wel een leuk programma. Ik ga waarschijnlijk nog wel een keer terug, maar verwacht niet dat het een adresje voor een wekelijks bezoek is. Maar dat vind de portemonnee niet zo erg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan