Recensie Olesya/Ollie, Rotterdam (voorheen Voorburg) 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5826621-ollie
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben dinsdag meteen bij haar langsgegaan, was haar eerste werkdag. Ze blijft idd een maand.

Ze is altijd erg druk bezet, en geeft voorrang aan klanten die ze al kent, dat kan de reden zijn dat je er niet tussen komt.

Dit was mijn derde bezoek aan haar, en ik ben nu officieel verslaafd. De aandacht die je van haar krijgt, de totale focus op jouw genot, en hoeveel ze toelaat, is wat sex met haar zo bijzonder maakt.

Ze ontving me in een rood setje dat haar borsten vrijliet, zodat ik die meteen kon pakken en likken. Achter de deur meteen tongzoenen, haar kontje wrijven langs mijn pik, en vervolgens op haar knieën pzc.

In de slaapkamer verder, ook weer pzc, knielend op de grond. Daarna op het bed, schudt met haar kontje, zodat ik goed zicht heb op haar opengesperde anus en kutje.

Vervolgens een halfuur ongeremde sex met veel likken, pijpen, een beetje rimmen, en meerdere standjes. Na 45 min kom ik klaar. Daarna is het tijd voor een lekkere, zachte massage.

Een tweede ronde in een uur kan overigens prima bij haar. Maar dan had ik de eerste ronde wat sneller moeten zijn.

Inmiddels aan het sparen voor mijn volgende bezoek!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
sinds ze weer in ons land op seksvakantie is heb ik dr al een aantal keren bezocht...heerlijk me harde knoepert diep in dr keeltje gloeg gloeg gloeg....slurpen en likken aan me reet...wat een toprimmert....standaard finishen in dr goed gebruikte reet (MC!)
ik krijg alweer een harde pompert als ik aan dr denk....herhaalbezoek ligt op de loer!!
 
Ze vraagt 100 euro voor anaal cim zal ook niet gratis zijn ik denk ook 50 extra dus 320 zal wel juist zijn, wel een duur uurtje alles zo bij elkaar gerekend.
 
Ik begrijp de discussie niet. Standaardtarief is €170/u. Enige extra is anaal €100. Hoezo €320? CIM en pzc zijn inclusief vlgs de advertentie en dat is ook mijn ervaring als vaste klant. Vraagt ze meer via de app?
 
cim/cif vraagt ze ook +30+20 voor.. dus dan zit je 170+100+50 = 320 euro

Lees trouwens niemand hier die +100 heeft betaald voor anaal?

//Edit mod: topic opgeschoond, vanaf hier gaan we weer verder met recensies heren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan