Recensie Olga, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KapteinRLD

Vaste klant
156
10/10/21
131
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
those nzc numbers in her add are wrong. In practice I get massage with nzc for 100e for 30mn. But like the rest of us, you won't last 30mn, she truely has a magic pussy :LOL: , after 5 poundings I can't hold it anymore with her 🤷‍♂️
 
I visited her this morning. Wonderful.

Vanochtend had ik erge zin in een aangename massage. @JokePrive gebeld maar die was vermoedelijk al geheel bezet, daarna eens deze Olga gecontacteerd. Ze was juist op weg naar de praktijkruimte en ik kon voor een uurtje terecht.

Zeer vriendelijk en knap, ik schat rond 25 of ietsje erboven. Aangename massage met zeer prettige extra elementen.

Mooie sfeervolle ruimte, droomdeuntje op de achtergrond zoals in sauna's ook wel klinkt, fijne verlichting, zeer net zo te zien recent redelijk luxe gerenoveerde verdieping, op de gang (handdoek om) een ruime luxe douche met naar keuze 'gewoon' of 'regen'. Was even puzzelen met de drukknoppen om uit te pluizen hoe de kraan weer dicht moest.

Innig tevreden de rest van de werkdag binnengestapt.
;-)
 
PS wat ik nog vergat te vertellen. Toen ik binnen was wilde ze in zo goed mogelijk Engels uitleggen wat de mogelijkheden waren. Ik pakte mijn portemonnee en telde het geld uit waarna ze glimlachend concludeerde "i understand what you want"
;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben onlangs ook bij haar langs geweest. Vond het vooraf wat lastig in te schatten wat er op het menu stond ('relaxmassage'), maar soms moet je een gokje wagen.
De communicatie was erg zakelijk: hup, betalen, kleren uit, gaan liggen, ja helemaal naakt natuurlijk. Qua uiterlijk is ze een typische oos-europese, met een natuurlijk lichaam. Geen enorme stoot, maar een mooie vrouw.

Een prima massage volgde, waarbij ik al wel snel signalen oppikte dat er een prettig eind aan zat te komen. Ze gebruikt veel olie, wat van die stenen en verder haar hele armen. Het is niet zo stevig als een thaise massage, maar een fijn gevoel.
Na voorzichtig aftasten merkte ik dat ze open staat (no pun intended) voor vingerwerk, terwijl ze rustig begint aan de voorkant. Ook hier weer veel olie en een uitstekende aftreksessie, uiteindelijk overgaande in een - weliswaar voorzichtige - pijpbeurt. Ze had duidelijk wel een volle agenda, want het teasen ging vrij snel over in een onontkoombaar orgasme, ze had geen tijd voor meer. De volgende bezoeker stond al binnen terwijl ik nog onder de douche stond.

Het uur bleek dus eerder 40 minuten te zijn, maar dat was het wel waard. Ik denk dat - als er meer tijd is - sex ook wel mogelijk zal zijn, alleen dan moet er vooraf wat duidelijkheid zijn. Alles bij elkaar een wat vervreemdende ervaring, maar eigenlijk best lekker en laagdrempelig.
 
De foto's lijken wel wat op de dame die ik bezocht maar het kan ook best zijn dat er twee Russische jongedames zijn die de foto's van een lookalike gebruiken voor hun praktijk.
In het pand kun je ook laten knippen en scheren, dat stukje van de titel klopt wel.
Hoe dan ook je weet het nooit zeker. Als ik zou zeggen "ja de foto's van de dame kloppen, ik bezocht die" en je gaat erheen dan kan het best zijn dat een ander opendoet. Zolang je je maar amuseert toch.
 
De foto's lijken wel wat op de dame die ik bezocht maar het kan ook best zijn dat er twee Russische jongedames zijn die de foto's van een lookalike gebruiken voor hun praktijk.
In het pand kun je ook laten knippen en scheren, dat stukje van de titel klopt wel.
Hoe dan ook je weet het nooit zeker. Als ik zou zeggen "ja de foto's van de dame kloppen, ik bezocht die" en je gaat erheen dan kan het best zijn dat een ander opendoet. Zolang je je maar amuseert toch.
De dame uit de Marktplaats advertentie heb ik voor Corona al eens in Huizen bezocht: massage op tafel met prostaat massage en handjob, maar geen b2b en geen andere diensten. Ik heb deze week gereageerd op de MP advertentie en kreeg een heel menu toegestuurd via whatsapp. Dus er is nu zeker meer mogelijk. Maar het is mij niet duidelijk of het dezelfde dame is van die kinky advertentie:
 
Terug
Bovenaan Onderaan