Recensie Olga, Den Haag, Geleenstraat 74 k3 vh 23 k11 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.733
30/06/21
4.349
62
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Olga weer terug van vakantie, ik had haar al een tijd niet meer bezocht, laatste keer was bijna een jaar geleden. Ik vind Olga een erg lief meisje, een bezoekje bij haar is altijd uiterst relaxt. Wederzijds zonder haast elkaars lichaam strelen, waarbij ze ook de "gevoelige" onderdelen niet overslaat, en langzaam de opwinding weet op te voeren.
Toen ik zachtjes haar kontgaatje beroerde begreep ze wat ik graag wilde (altijd prettig als het zonder woorden kan omdat een dame je goed aanvoelt) en kwam zo zitten dat ik haar heerlijk kon rimmen (natuurlijk niet meteen baf op je gezicht, maar plagend steeds dichterbij komen). Terwijl ik haar rimde heeft ze me met olie afgetrokken, en ik kwam dankzij mijn zelf meegenomen cockring heftig klaar.

Het voelt toch beter aan als je helemaal stijf bent en een cockring helpt daar goed bij, ik kan het iedereen bij wie de jaren beginnen te tellen aanraden. Het goedkoopste modelletje van willie.nl, van rubber, gaat goed samen met olie (vinyl schijnt daar niet tegen te kunnen). En je krijgt er geen hoofdpijn van, wat bij de blauwe pilletjes wel eens gebeurt.

Olga heeft een grote kamer bovenin het pand met wat SM-spullen, maar een echte meesteres is ze niet, een beetje een kinkygirl. Maar vooral een schatje.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nadat ik bij Anastasia het klaarkomen maar had laten zitten ben ik bij Olga terechtgekomen.
Ik ervaar bij Olga een tederheid die ik achter de ramen maar zelden aantref, elkaar (gevoeld) eindeloos zachtjes strelen, heerlijk.
Deze keer heb ik haar ook gebeft. Heerlijk kutje met nog een beetje haar erboven. Geen gefaket orgasme gelukkig, alleen wat zacht gekreun. Aan de opgezwollen lipjes meende ik te zien dat het haar in ieder geval niet helemaal onberoerd liet.

Ze heeft me heerlijk afgetrokken terwijl ik haar kontje zachtjes vingerde (alleen aan de buitenkant, geen vinger naar binnen geduwd ofzo).

Ze heeft een kamer vol SM-attributen, maar ik kan me haar nauwelijks als meesteres voorstellen. Achter het raam presenteert ze zich ook niet echt zo (afgezien van een latex rokje).

Ze zei dat ze binnenkort voor 2 maanden naar huis gaat, maar wist niet of ze er nog een week of nog twee weken is.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vaak bezocht, laatste tijd uitgeblust. Mag dit niet mag dat niet. Heeft een lastige tijd. Fris, lief en lekker lijf. Maar te vaak gaan is niet goed voor de service.
 
Ik hoop voor haar dat ze het stoppen vol blijft houden en en mooi leven krijgt.
Helaas is het stoppen van veel van haar collega's slechts tijdelijk
 
Ter info, ik kwam haar vandaag tegen in de straat, ze vertelde "next week monday" = 3 juli weer te beginnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan