Recensie Olga, Rio, Grobbendonk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
364
17/01/22
684
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
30 (kamer) + 100 (DVP)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
OLGA

Deze maandag had ik een afspraak met een vriend in de t'Rozenhof om 18.00 uur.

Met een beetje vrije tijd, rond 16.15 uur, stopte ik bij het Rio. Deze zomer kon ik tijdens een drankje op het terras de welving van Olga's rechterborst zien, gekleed in een strandjurk, pratend met een bezoeker. En ik fantaseerde dat, op een volgende bezoek, als zij aanwezig was, ik naar haar zou verlangen.

Eenmaal binnen, aan de bar, bestel ik een spuitwater, en ga dan naar de volgende kamer. En voordat ik er ben, overvalt Olga me op een nogal opdringerige manier en biedt me een lift aan. Ze droeg een wit topje, zonder BH, en de opstaande punten van haar tepels, met borsten van C/D-formaat waren duidelijk zichtbaar, wat haar voor mij behoorlijk begeerlijk maakte.

Omdat ik nog niet had kunnen zien welke andere vrouwen aanwezig waren en dus mijn keuze had kunnen maken, stelde ik voor om aan een tafel te gaan zitten en zo elkaar te leren kennen. Dit was duidelijk niet haar directe voorkeur, maar gewild of ongewild accepteerde ze het.

En hier zitten we dan, aan een tafel voor de speelautomaten. Van het een komt het ander en ik vernam dat zij sinds ± 2000 in België was. Maar al snel staat ze erop om naar boven te gaan, en vraagt me wat het maximum is dat ik haar zou kunnen betalen, 50 of 100 euro?

Dus ik antwoord haar 100 euro voor een uur, met fellatio zonder condoom, en seks plus sodomie.

De mooie Olga antwoordt me OK, en hier zijn we, op weg naar kamer 2.

Eenmaal uitgekleed en gewassen aan de wastafel (geen douche in het Rio), staand van aangezicht tot aangezicht, kust ze me, en al dansend, mijn handen op haar ronde billen, verkent mijn stijve geslacht graag haar kruis en rug. Hhhhhmmmm...

Dan trekken we naar het bed, en na een intense fellatio, liggen we in 69. De mooie Olga accepteert een of twee vingers om haar vaginale intimiteit te verkennen, en een andere om haar anale intimiteit te prikkelen.

Als ze dan van positie wil veranderen, stel ik voor dat ze klaarkomt en zich op mij spant, zodat ik ook haar mooie borsten kan masseren, en ook haar goed afgeronde billen. En het is duidelijk dat de mooie Olga me graag een plezier doet.

Dan, omdat ik langzaam klaarkom (ik heb geen haast), stelt ze voor dat ik overschakel naar de lepelpositie. En wat een traktatie, ze begint te klaar komen.

Daarna kalmeer ik, en ik stel haar voor om over te gaan op sodomie, in doggy style.

Ze accepteert doggy style, maar geen sodomie. Verdomme, ze heeft me een valse belofte gedaan. Hoe dan ook, geen probleem...

Wham, wham, met mijn duim in haar kont, en mijn andere hand op haar schouder, neuk ik haar doggy style tot ik een orgasme heb...

Maar wat een geweldig uur heb ik gehad. En na een laatste kus, tong tegen tong, met plezier, zeg ik haar dat ik het graag nog eens zal doen.

Na 01u05 van intense seks, zonder sodomie, verlaat ik het Rio en ga naar 't Rozenhof waar ik een afspraak heb met een vriend.

:) :love:
😛
 
OLGA

Deze maandag had ik een afspraak met een vriend in de t'Rozenhof om 18.00 uur.

Met een beetje vrije tijd, rond 16.15 uur, stopte ik bij het Rio. Deze zomer kon ik tijdens een drankje op het terras de welving van Olga's rechterborst zien, gekleed in een strandjurk, pratend met een bezoeker. En ik fantaseerde dat, op een volgende bezoek, als zij aanwezig was, ik naar haar zou verlangen.

Eenmaal binnen, aan de bar, bestel ik een spuitwater, en ga dan naar de volgende kamer. En voordat ik er ben, overvalt Olga me op een nogal opdringerige manier en biedt me een lift aan. Ze droeg een wit topje, zonder BH, en de opstaande punten van haar tepels, met borsten van C/D-formaat waren duidelijk zichtbaar, wat haar voor mij behoorlijk begeerlijk maakte.

Omdat ik nog niet had kunnen zien welke andere vrouwen aanwezig waren en dus mijn keuze had kunnen maken, stelde ik voor om aan een tafel te gaan zitten en zo elkaar te leren kennen. Dit was duidelijk niet haar directe voorkeur, maar gewild of ongewild accepteerde ze het.

En hier zitten we dan, aan een tafel voor de speelautomaten. Van het een komt het ander en ik vernam dat zij sinds ± 2000 in België was. Maar al snel staat ze erop om naar boven te gaan, en vraagt me wat het maximum is dat ik haar zou kunnen betalen, 50 of 100 euro?

Dus ik antwoord haar 100 euro voor een uur, met fellatio zonder condoom, en seks plus sodomie.

De mooie Olga antwoordt me OK, en hier zijn we, op weg naar kamer 2.

Eenmaal uitgekleed en gewassen aan de wastafel (geen douche in het Rio), staand van aangezicht tot aangezicht, kust ze me, en al dansend, mijn handen op haar ronde billen, verkent mijn stijve geslacht graag haar kruis en rug. Hhhhhmmmm...

Dan trekken we naar het bed, en na een intense fellatio, liggen we in 69. De mooie Olga accepteert een of twee vingers om haar vaginale intimiteit te verkennen, en een andere om haar anale intimiteit te prikkelen.

Als ze dan van positie wil veranderen, stel ik voor dat ze klaarkomt en zich op mij spant, zodat ik ook haar mooie borsten kan masseren, en ook haar goed afgeronde billen. En het is duidelijk dat de mooie Olga me graag een plezier doet.

Dan, omdat ik langzaam klaarkom (ik heb geen haast), stelt ze voor dat ik overschakel naar de lepelpositie. En wat een traktatie, ze begint te klaar komen.

Daarna kalmeer ik, en ik stel haar voor om over te gaan op sodomie, in doggy style.

Ze accepteert doggy style, maar geen sodomie. Verdomme, ze heeft me een valse belofte gedaan. Hoe dan ook, geen probleem...

Wham, wham, met mijn duim in haar kont, en mijn andere hand op haar schouder, neuk ik haar doggy style tot ik een orgasme heb...

Maar wat een geweldig uur heb ik gehad. En na een laatste kus, tong tegen tong, met plezier, zeg ik haar dat ik het graag nog eens zal doen.

Na 01u05 van intense seks, zonder sodomie, verlaat ik het Rio en ga naar 't Rozenhof waar ik een afspraak heb met een vriend.

:) :love:
😛
Weer een mooie recensie, John-John. Één correctie: Olga is 60+ 😋
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
30 (kamer) + 100 (DVP)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In maart ben Ik voor de eerste keer (en tot op heden enige keer) de RIO bezocht. Het was net na 12 op een zonnige donderdag. Wist niet wat te verwachten. Ik bestelde een watertje en in een mum van tijd stond er dit vrouwtje naast mij. Ze pakte mij vast en gaf mij een dikke tongzoen terwijl ik een hand mijn juwelen voelde aftasten. Het bleek dus Olga te zijn. Ze was heel opdringerig maar ik vind dat nogal geil. We praatten een beetje en ze bood aan om te kameren. Met mijn broek vol goesting volgde ik haar. 30 voor de kamer en 100 voor Olga die super heet leek. Wasje aan de lavabo en al vlug begon ze aan mij te foefelen en ik aan haar.
Ik vond haar een bloedgeile vrouw. Ik denk als ik weer eens in de buurt ben en de RIO binenstap ik moeite zal hebben om Olga te weerstaan.
 
Uiteindelijk ook eens een date met Olga gedaan. Ouder dan ik meestal doe , leeftijd wel 60 denk ik, maar ze heeft een goed figuur , en lelijk is ze ook niet.
Ze was ook helemaal nuchter.
Met Olga kun je een hele nette prijs onderhandelen, en haar inzet is top.
Dat maakt prijs/kwaliteit verhouding erg goed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan