Recensie Olivia (Hon), Antwerpen, Vingerlingstraat 1/3 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

copkiller

Stamgast
353
15/08/21
323
23
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
donderdagavond weer eens wat rondtjes gemaakt,weinig volk weinig dames begin een beetje eentonig teworden tijd dat er een nieuwe lading dames gedumpt :D
deze kleine dame gespot komt uit Hon en heet Olivia schijnbaar al 4 jaar actief in Gend alleen kon daar geen link vinden,me zelf uitgekleed heb heb gewacht aan het bed,:oops:
geen laken geen handdoek oei dat heb ik niet meer mee gemaakt voor 2000,nou dan maar op een koud matras ,had afgesproken voor pzc,hmm een dikke tegenvaller pijp wel zonder maar heel erg kort en zonder gevoel,waardeloos dus rubber er rondt en zij boven mij, warempel zonder glij middel? en na een aantal keren werdt zelfs nat,daarna nog eens leppeltje genomen en rubber weer gevuld, al bij al hmm niet super alles moest extra kosten jammer denk ook niet dat ze het hier lang gaat volhouden,voor mij was het eenmalig jammer
 
Copkiller maakt blijkbaar regelmatig verkeerde keuzes en is dan uiteraard weer niet tevreden over het SKW.

Misschien moet hij eens wat recensies lezen over de topdames (die zijn er namelijk in overvloed) I.p.v. lukraak ergens binnen te stappen en zijn zoveelste teleurstelling op te lopen.

Hopelijk komt op dit forum van copkiller OOIT eens een positief bericht over het SKW. Hij kan toch niet BLIJVEN tegenslag hebben. ?
 
We zouden iemand moeten vinden die deze dames meteen gaat uitproberen en er een second opinion van gaat geven ?

Niet alle maiden zijn gemaakt voor dit soort werk, dat is waar maar je moet het ook bekijken als een normale job en ze moeten er ook in groeien.
Misschien bloeit ze hier in Antwerpen nog open, eens ze wat vaste klanten heeft.
Misschien is ze wel oprecht en stelt ze zich meer open na een tijdje...
Mocht het al vanaf de 1e ontmoeting baby langs hier en baby langs daar zijn, dan is het 1 en al fake gedoe, dus dat lijkt voor mij dan ook niet het beste.
Overigens net zoals hierboven vermeld, er zijn enorm veel goede dames in het SKW, ga eerst daar eens binnen kijk of deze wel aan je wensen kunnen voldoen.
 
Copkiller maakt blijkbaar regelmatig verkeerde keuzes en is dan uiteraard weer niet tevreden over het SKW.

Misschien moet hij eens wat recensies lezen over de topdames (die zijn er namelijk in overvloed) I.p.v. lukraak ergens binnen te stappen en zijn zoveelste teleurstelling op te lopen.

Hopelijk komt op dit forum van copkiller OOIT eens een positief bericht over het SKW. Hij kan toch niet BLIJVEN tegenslag hebben. ?
en waarom probeerde gij niet eens een nieuwe in skw
 
donderdagavond weer eens wat rondtjes gemaakt,weinig volk weinig dames begin een beetje eentonig teworden tijd dat er een nieuwe lading dames gedumpt :D
deze kleine dame gespot komt uit Hon en heet Olivia schijnbaar al 4 jaar actief in Gend alleen kon daar geen link vinden,me zelf uitgekleed heb heb gewacht aan het bed,:oops:
geen laken geen handdoek oei dat heb ik niet meer mee gemaakt voor 2000,nou dan maar op een koud matras ,had afgesproken voor pzc,hmm een dikke tegenvaller pijp wel zonder maar heel erg kort en zonder gevoel,waardeloos dus rubber er rondt en zij boven mij, warempel zonder glij middel? en na een aantal keren werdt zelfs nat,daarna nog eens leppeltje genomen en rubber weer gevuld, al bij al hmm niet super alles moest extra kosten jammer denk ook niet dat ze het hier lang gaat volhouden,voor mij was het eenmalig jammer
Verander uwe naam is in cockkiller!!!! Ge moest verlege zijn
 
Is this the same Olivia that now works in 3-2? The physical description is exactly the same though the lady was good in my opinion.

Is dit dezelfde Olivia die nu in 3-2 werkt? De fysieke beschrijving is precies hetzelfde, hoewel de dame naar mijn mening goed was.
 
In het begin van haar carrière haar bezocht in Gent ze had een kamer met een rond bed en we hebben er alle kanten van verkent, later heeft ze lichamelijke problemen gekregen en is ze nooit meer naar haar topstatus kunnen doorstoten
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan