WHEM Olivia, Lovely Prive, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat grappig. Toen ik voor het eerst de foto's van Olivia Rotterdam zag dacht ik ook aan de ander Olivia. Maar ik dacht zelf niet dat het dezelfde dame is. Zou kunnen natuurlijk als ze later de plakplaatjes heeft gezet.
Ja inderdaad. Of ze zijn weggehaald op de glamour foto's. Maar ik ben vrij zeker dat ze het is, want op deze foto's kun je dezelfde tattoo zien:


 
Wow! Heel scherp inderdaad.
Misschien komt ze toch bovenaan mn lijstje. Bij het ontdekken van de advertentie van Olivia van het Landhuisje een tijd geleden baalde ik ontzettend dat ze zo ver weg zat. Ze is voor mij het perfecte plaatje. Dat beeld is iets minder nu door de foto 's van LP maar ik vind haar nog steeds erg aantrekkelijk. Het wordt nu een keuze tussen mijn favoriete amateurdame die sinds lange tijd weer wil afspreken of Olivia. Dit is best een groot luxeprobleem voor mij ;-). Jammer dat mn portemonnee het niet toelaat om mn ze allebei kort achter elkaar te bezoeken. Als het Olivia wordt dan laat ik hier weten hoe het was.
 
Wow! Heel scherp inderdaad.
Misschien komt ze toch bovenaan mn lijstje. Bij het ontdekken van de advertentie van Olivia van het Landhuisje een tijd geleden baalde ik ontzettend dat ze zo ver weg zat. Ze is voor mij het perfecte plaatje. Dat beeld is iets minder nu door de foto 's van LP maar ik vind haar nog steeds erg aantrekkelijk. Het wordt nu een keuze tussen mijn favoriete amateurdame die sinds lange tijd weer wil afspreken of Olivia. Dit is best een groot luxeprobleem voor mij ;-). Jammer dat mn portemonnee het niet toelaat om mn ze allebei kort achter elkaar te bezoeken. Als het Olivia wordt dan laat ik hier weten hoe het was.
Las net je reactie , wel nieuwsgierig naar jouw favoriete amateurdame
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan