Nou, dit mogen ze elk jaar wel in m'n kerstpakket doen!

Wat een vrolijke, vriendelijke, kleine opdonder! Ze weet wel van wanten!
Ze is inderdaad wat ouder, ik vermoed ook niet begin 40 meer. En ze heeft flink in haar lichaam geïnvesteerd (door de dokter, maar ik vermoed ook een goede personal trainer). Ik vind haar borsten niet mooi, overigens, ben sowieso niet zo'n fan van al die ingrepen. Maar haar kont is van een jong atleet. En ze heeft ook de conditie ernaar!
De jeugd heeft de toekomst, maar een date met zo'n lekker wijf, die weet wat ze doet, wat zij wil en wat wij willen, is niet te versmaden!
Als al geschreven, ze gaat er vol voor en slaat niks over. Pijpen in verschillende posities, rimmen zolang en hoe je maar wil. Zij boven, jij boven, je kan haar goed leiden hoe jij het wil hebben. En neuken, poeh, we waren allebei behoorlijk bezweet. In alle posities en ze wilde me hard en diep.
Ze vond het leuk om zichzelf naar een climax te werken door mijn pik tegen haar clit te slaan, zowel staand als liggend. Haar clit is van respectvolle omvang
Uiteindelijk na 3 kwartier handmatig half in haar mond klaargekomen.
Enig (?) minpuntje was dat ze net haar lippen had laten oppompen waardoor ze niet vol kon zoenen. Speet haar zelf ook.
We hebben afgesproken dat we dat de volgende keer goedmaken. Ze vertrekt binnenkort, maar houd deze rijpe, geile, fitte seksbom in de gaten!
Ik heb weer wat heerlijk grafisch materiaal op m'n harde schijf bijgeschreven!
En 180 € van mijn rekening afgeschreven.