Omgeving Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Daveje004

Newbie
16
14/09/22
0
2
Hallo,

Heeft iemand nog een goed adresje in Apeldoorn. Ben eigenlijk op zoek naar een massage+, meer mag natuurlijk ook ;), op een zondag. Meeste salons zijn dan dicht of sluiten al om 18.00 uur. Alvast dank voor een reactie.
 
Ben ook nog zoekende. Laatst met 2 dames geappt maar dat werd niks. Met 1 had ik de afspraak dat ik de volgende dag zou komen om 19.30uur en toen ik haar adres vroeg zei ze dat ze tot 20.30uur bezet was. Hoezo bezet? Wij hadden een afspraak hé.
De tweede vroeg ik wat haar prijs was. Hier reageerde ze op met "ja". Blijkbaar heeft ze moeite met simpele vragen.
 
In Apeldoorn is niet veel te beleven op dit gebied. ik zou wat ruimer kijken, tenzij je bv afhankelijk bent van een rolstoel. Maar anders is een auto of het ov aan te raden.
 
Vd week een salon geprobeerd. Met succes. Uiteraard geef ik de naam hier niet prijs. Beter PM

Daar hebben we wat aan. Het is hier toch een forum om ervaringen uit te wisselen? Als iedereen hier alles geheim houdt en alleen maar via PM schrijft dan zouden ze deze site wel op kunnen doeken. Daarnaast zal die salon en de dame het op prijs stellen dat je hier over ze schrijft, dat is een goede reclame.
 
Daar hebben we wat aan. Het is hier toch een forum om ervaringen uit te wisselen? Als iedereen hier alles geheim houdt en alleen maar via PM schrijft dan zouden ze deze site wel op kunnen doeken. Daarnaast zal die salon en de dame het op prijs stellen dat je hier over ze schrijft, dat is een goede reclame.
Wellicht een salon die massage+ niet mag aanbieden en dan is het beter om in een pm te vragen dan dat iedereen het kan lezen met mogelijke gevolgen😉
 
Wellicht een salon die massage+ niet mag aanbieden en dan is het beter om in een pm te vragen dan dat iedereen het kan lezen met mogelijke gevolgen😉

Tja, dat zou eventueel kunnen. Maar dan kun je er beter helemaal niet over schrijven. Want iedereen kan zich als geïnteresseerde voordoen en om info vragen via pm.
 
Pas geleden heb ik een dame in Arnhem afgesproken die ook altijd rondjes Nederland maakt en in het verleden in Apeldoorn kwam. Gevraagd waarom ze eigenlijk nooit meer in Apeldoorn zit. Haar antwoord was dat zij in Apeldoorn erg moeilijk onderkomen kan vinden voor een week of twee/drie.
Blijkbaar zitten de appartementen in Apeldoorn nog niet zo goed in het circuit.
 
In Apeldoorn is niet veel te beleven op dit gebied. ik zou wat ruimer kijken, tenzij je bv afhankelijk bent van een rolstoel. Maar anders is een auto of het ov aan te raden.
Apeldoorn heeft inderdaad bijna niets te bieden. Voor zo'n groot dorp had ik wel meer verwacht als je dit vergelijkt met arnhem en nijmegen.
De dames die er zijn vragen, naar mijn mening, ook teveel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan